New York, Manhattan (2019 nyár közepe)
A Yacht elegáns és csillogó kifinomult fényekkel felszerelt tágas ital bárában számtalan alkohol, gyümölcs ital és pezsgő volt található. A dúsgazdag vendégek és külföldiek nem győztek választani. Volt, akik egymás szavába vágva mutogattak a hátam mögött található kivilágított polc felé, de volt olyan is, aki a hosszú fekete pultra támaszkodva sóhajtva engem nézett. Az esetek többségében a nők szokták ezt csinálni, míg a gazdag és öreg férjük a legjobb alkoholok között válogat. Én csak hátra tett kezekkel álltam és jól begyakorolt mosollyal ajándékoztam meg a pultra támaszkodó nőket, hiszen jól tudtam, hogy nekem nem tudnak ellenállni. Gyakran végignéznek rajtam, megfigyelik a kezem, hogy vajon van-e rajtam gyűrű. Mivel jól beszéltem, németül, olaszul és franciául, nem jelentett akadályt a német férfi, aki elég gorombán sorolta fel, hogy milyen italokból kívánt fogyasztani. Illedelmesen és profi mozdulatokkal összeöntöttem az italokat, majd a tetejére egy fémet helyeztem és addig kevertem, amíg az állaga jó nem lett. Apró szalvétára helyeztem az úr átlátszó pohárat, az aljához helyeztem az ujjam és beleöntöttem az alkoholt. Miután kiszolgáltam őket, a vállamra helyeztem a fehér törölközőt. A hatalmas luxus Yacht Manhattanból, Pea és Columbia két szigete felé haladt, ami nem messze van New Yorktól. A két sziget 370 méterre van távol egymástól. Házak, zöld övezet és luxus lakosztály várja az oda utazó embereket. Életemben most először utaztam egy luxus Yacht fedélzetén, ezért minden percben csikart az inger, hogy hányjak. Még csak este tíz óra múlt, de a vendégek egymás után kérték az alkoholt. Nem én voltam az egyetlen, aki különleges italokat készített, hanem mellettem volt Eric is, aki jégből egy gyémántot készített. Az élethű gyémánt megcsillant a lila és fehér fényekben, miközben fém pálcikával a széles pohár aljára helyezte és ráöntötte a kék színű alkoholt. Csak reggel óta tartózkodtunk a hajón, de eddig egy árva szót sem szóltunk egymáshoz. Mivel könnyen felismerem a magam fajta alakokat, rajta is láttam, hogy csak a gazdag nők miatt vállalta el a munkát. Sármos, magas és kifejezetten izmos, markáns férfi volt. Sötét haját röviden hordta, a szemöldöke ívelt volt, ezért biztos fazonra szokta szedni. A munkaruhája feszült a napbarnított vállán és a testén. A nyakamat tenném rá, hogy csak a nők miatt mondott igent erre a munkára. Amikor a hölgy mosolyogva elsétált, Eric végig nézett rajta, majd váratlanul felém pillantott és így szólt: - Jó nők, mi? - válaszul csak felvontam a szemöldököm, majd aprót biccentettem. - Nem beszélsz valami sokat, nem igaz?
Ép válaszolni akartam, amikor egy kellemetlen veszekedés szemtanúi lettünk. Egy csinos, szőke hajú nő kinyitotta maga előtt a bár kétszárnyú ajtaját, majd kiabálni kezdett a fiatal férfival, aki szemét forgatva utána sétált. A férfi sötét haját szigorúan lakkozva hordta. Szépes vállán és tetoválások voltak jelen. Fogadni mernék, hogy a férfi alig töltötte be a harmincötödik életévét, de már részese a házasság kevésbé kellemes részének. Végül a pasi megelégelte magát, vállát rántotta és leült velünk szemben. - Soha nem fogsz nálam jobbat találni! - kiabálta a nő, majd a gyémánt gyűrűjét lehúzta és egyenesen felém dobta. A bárpultra hajolva elkaptam, majd a pasi felé csúsztattam, aki ujjai közé vette és így szólt:
VOCÊ ESTÁ LENDO
|Vágyak Útvesztője|
RomanceAz életem akkor változott meg, amikor megismertem az új főnökömet. Az első találkozásnál felrobbant egy szikra. Én az irodájából mentem ki, ő pedig belépett. Egy figyelmetlen pillanatnak köszönhető, hogy az első találkozásnál kénytelen volt felajánl...