Huszonkettedik

1.9K 126 13
                                    

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Késő este a kipárnázott kanapén ültem, miközben vörös bort kortyoltam. Egymás után játszódott le előttem az, hogy Katie felém pillant és lefagy a mosoly gyönyörű arcáról. Nem akartam én neki fájdalmat vagy kellemetlenséget okozni, de a könnyebb munka érdekében muszáj volt ezt a döntést meghoznom. Egy kevés büntudat természetesen marta a torkomat, de mégis úgy éreztem, hogy ez így lesz a legjobb. Az új asszisztens közel sem annyira ügyes és tapasztalt, mint Katie, de éreztem, hogy bele fog jönni a munkába. - A francba! - hátra dőltem, a fejemet hátra hajtottam, miközben tiszta üvegen keresztül a sötét várost fürkésztem. A magas tornyok és a felhőkarcolók tetején égett a fény és színesítette a sötét éjszakát. Akaratlanul is Katire gondoltam. Elképzeltem, hogy előttem állt, hogy végig simít a meztelen testét és az ölembe ül. A fantáziálkodás közben szomorú mosolyra húztam ajkam, hiszen tudtam, hogy amire gondolok, az nem a valóság.

De mégis megfordult a fejemben, hogy mit csinál Katie ebben a pillanatban?

Shane meztelen testén feküdtem, miközben üveges tekintettel a mellkasát simogattam

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Shane meztelen testén feküdtem, miközben üveges tekintettel a mellkasát simogattam. A mai nap történései miatt nem csak szomorú, de nyugtalan is voltam. Töbszőr is megfordult a fejemben az, hogy talán elveszíthetem az állásomat? Nem tudnám eldönteni azt, hogy mit csinálnék akkor, ha a munkámat elveszíteném. Keresnék egy másikat? Új helyre költöznék? - Mi nyugtalanít téged ennyire? - ujjai közé vette a hajszálamat, miközben éreztem, hogy a lapockámra visszaejti.

- Ennyire ismersz már? - suttogtam a szemébe nézve.

- Talán! - húzta össze a szemét, majd hüvelykujjával a vállamat simogatta. A meghitt és nyugtató pillanat közben észre sem vettem azt, hogy újra egymás karjai közé kerültünk. Próbáltam titkolni és leplezni, de imádtam Shane meztelen karjaiban otthonra lelni. Elmondhatatlan érzés számomra, miközben a csupasz teste találkozik az enyémmel. Megnyugtató volt érezni izmos combját, meztelen férfiasságát és kockás hasát. Az érintése, a testéből áradó meleg hatással volt rám. Próbáltam nem beleélni magam a pillanatban, hiszen éreztem, hogy percek kérdése és megszünik köztünk ez a varázs, amit ő talán nem is érzékelt. - Szóval? Mi idegesített fel ennyire? - kérdezte mély hangon.

|Vágyak Útvesztője|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang