- Én mondom, hogy a te pasid aranyat ér! Nézd csak meg! - Karen az ablaknál állt és rövid hálóingben az utcára pillantott. Rózsaszín vékony topban és fekete szűk farmerban sétáltam az ablakhoz. A rózsaszín topra egy fehér blézert húztam, majd beletúrtam a hullámos hajamba. - Istenem! Mint egy szupersztár! - vigyorgott, mire megálltam mellette és őszinte mosollyal az arcomon pillantottam Keneth Forster felé, aki elegáns világoskék öltöny szettben, és fekete napszemüvegben állt az autónak támaszkodva. Kenneth valóban dögös és szexi volt. A fekete napszemüveg tökéletesen kiemelte az arcát és a mosolyát. A kezét összefonta maga előtt, miközben türelmesen várt rám. - Olyan jól néz ki! Figyi, egy kicsit várattasd még! - a fejét oldalra biccentette és tovább nézte a főnökömet, aki váratlanul egyenesen felénk pillantott. Ekkor több dolog is történt. Karen felsóhajtott, majd feszülten intett és mosolyogva felém bökött, majd feltette a hüvelykujját. Kenneth ekkor a karórájára mutatott, majd mosolyra húzta ajkát és tenyereit összedörzsölte. - Ó szűzanyám! Szerintem ez egy erotikus célzás! Na menj! Ne várattasd meg! - Karen a vállamnál fogva az ajtó felé tolt. Fel sem fogtam, hogy mi történik, hiszen az oldalt táskámat a vállamra akasztotta, majd felvettem a tűsarkúmat is.
- Szia, Karen!
- Legyen intenzív napod! - egy kacsintással ajándékozott meg, ezért szememet forgatva becsuktam magam mögött az ajtót. Az utcára kilépve puszit nyomtam Kenneth arcára, aki a fejét csóválta.
- Katie! Remélem tudja, hogy a késést nem nézem jó szemmel! - az ajtót udvariasan kinyitotta nekem. - Nehogy baj legyen belőle! - miután a kormány mögé ült, a szemüveget a fejére csúsztatta és csillogó szemekkel a szemembe nézett.
- Mégis mi bajom lenne belőle? - a lábamat kicsit széttettem. Kenneth végig nézte a mozdulatot, majd beharapta az ajka szélét. - Kenneth úr, maga mégis mire gondol?
- Arra, hogy milyen meleg van itt!
Nevetve rátettem a kezem a combjára, majd átolvastam pár dokumentumot. Kenneth a cégtől pár méterre tett ki engem, ezért az ajtót becsuktam magam után, majd mosolyogva néztem, hogy szürke kocsijával egyenesen a bejárat elé hajt. Ott kiszállt, a kulcsot átadta, majd az autójával leparkoltak, ő pedig belépett a cég fotocellás ajtaján. A dokumentumokat a derekam mellé helyeztem és a macskaköves járdán a bejárat felé sétáltam, de ekkor egy nő váratlanul megállt előttem. A szemüvegét azonnal levette, innen gondoltam, hogy beszélni szeretne velem. Csak második pillantásra jöttem rá arra, hogy ezt a nőt már egyszer láttam Kenneth irodájában. Úgy éreztem, hogy az ő szépsége mellett én elbújhatok. Hosszú sötét haja volt, rikítóan szép szeme, telt ajka és kifejezetten szimmetrikus arca. Azt hiszem, hogy a modellek is pont így néznek ki. - Tudok segíteni?
- Láttam, hogy Kenneth autójából szálltál ki! - fogai közé helyezte a napszemüveg végét és alaposan végig nézett rajtam. Nem akartam tudni, hogy mit keres itt. Nekem csak az számított, hogy neki már nincsen semmi köze Kennethez. - Az új barátnője vagy, ha nem tévedek!
VOCÊ ESTÁ LENDO
|Vágyak Útvesztője|
RomanceAz életem akkor változott meg, amikor megismertem az új főnökömet. Az első találkozásnál felrobbant egy szikra. Én az irodájából mentem ki, ő pedig belépett. Egy figyelmetlen pillanatnak köszönhető, hogy az első találkozásnál kénytelen volt felajánl...