3 Ay.

14 1 0
                                    

        3 aydır yazı yazamıyordum, özür dilerim bunun için. İlk önce biraz olanlardan bahsedebilirim. Ailem ve arkadaşlarım ile ilgili zor zamanlar geçirdim. İsmini vermeyeceğim -benim için önemli değil artık-, bir arkadaşımla aramdaki buzları eritmeye çalıştım. Eritemedim. Daha da soğudu sanki aramız. Bir arkadaşına bahsetmiş benden, o da benle konuştu "O biraz mal, fazla takma" gibisinden. Ben de önemsemedim ilk başlarda. Sonra yakın bir arkadaşım vasıtasıyla buraya gelecekmiş ve benimle görüşmek istemiş. Bana sadece konuşacağımızı iletmiş. Ben de bunda bir problem görmedim ve gittim. Hiç ummadığım şeyleri yaptı. Belki aramız düzelir diye ses çıkarmadım. Eve gitttiğimde mesaj attım, sonuçta o kadar buluştuk (ama tek kelime etmedik) ve hani ciddi anlamda düzeliriz sandım çünkü o aralar tam anlamıyla onun gibi birine ihtiyacım vardı. Çünkü çoğu insan beni anlayamıyordu ya da kişisine göre ben anlatmak istemedim gibi gibi sebepler yüzünden ona ihtiyaç duydum. Attığım her mesajı gördü ama cevap vermedi. Ben de sadece kullanıp attığını ve artık işine yaramayacağımı düşünüp ilişkimi onunla yeniden bitirdim ve tamamen çıkardım hayatımdan, engelledim, her yerden sildim. Gözüme görünmediği zamanlar insanları daha çabuk unuturum çünkü. Her neyse. Biraz onun yüzünden kafam karışıktı. Yakında yazı yazmaya elbet devam edeceğim. Pek tepki göstermediğiniz için (hem iyi hem kötü anlamda:) teşekkür ederim. Kitabın okunması ve oyları da beklediğimden fazla şekilde arttı. Hepinize çok teşekkür ederim. Fark ettiyseniz bu bir olay kitabı değil, sadece düşüncelerimi yazıyorum, paylaşıyorum. Hissetmek istediklerimi ve hissettiklerimi döküyorum buraya. Umarım okuduğunuzda kalbinizde bir kıpırdanma hissetmişsinizdir. Çünkü benim gibi dünyada binlerce insan gerçek anlamda var. Ben de kendimi anlatıyorum. Kimseye zorla okutturmam, okutturamam. Ama ben okuyanları gördükçe cidden çok seviniyorum. Tamam belki 200-250 kişi az bir sayı ama ben birinizin bile okuyacağını düşünmezdim. Hepinize tekrar teşekkür ederim. 

~Kalbinizin sızısına pek aldırmayın, her şeyin bir gün iyileşeceğine inanın~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sözlerimin AğrılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin