-"Senin ne işin var burda?"dedi Bu oydu barda bayıldığım da beni odasına alan Buğra Kara.
-"Asıl senin ne işin var burda? Soruya soruyla karşılık verip zaman kazanma çabaları çok güzel çünkü vericeği cevaptan korkuyordum.
-"Burası benim evim 1 dakika yoksa sen evlenicegim kız mısın?" Başımı öne egdim düşündüm heyecandan titreyen ayaklarım titrek çıkan sesimle cevap verdim.
-"Korkarım ki öyle."
-"Bu bana evrenin bi oyunu mu hayır olamaz bu baş belasıyla bir ömür geçmez." Daha önceden tanışmamızın verdiği rahatlıkla ona dil çıkarıp yukarı odama çıktım.Aslında onunla suan aynı evde olmak güzel onunla ilgili hayal kurmadım değil ama gerçekleşicegini düşünmediğim için pek takmamıstım şimdi evlenicegim adamın o olduğunu öğrendim.Tüm bu düşüncelerimi telefondan gelen ses bozdu numara kayıtlı değildi açtım
-"Ben baban kızım eve alıştın mı diye aradım." Babam ne zaman telefonun değiştirdi ki?
-"Babam?" Diye sordum
-"Kayınpederin. "
-"Pardon sesinizi tam alamadım buyrun."
-"Önemli değil kızım tanıştınız mı?"
-"Evet az önce."
-"Güzel yarın annenle yani eşimle tanışıcaksın sabah senin yanına gelicek düğün alışverişine cıkıcaksınız yanına bir arkadaşını çağırabilirsin."
-"Tamam teşekkür ederim."
-"Rica ederim görüşürüz."
-"Görüşürüz." Dedim telefonu kapatıp kendimi yatağa attım.Biraz zaman sonra kapı açıldı içeri Buğra girdi hemen yatakta oturur pozisyona geçtim.
-"Hoop burası benim odam çık dışarı."
-"Burası bizim odamız Derin"
-"Saçmalama ayrı odalarda kalıcaz normal bir evlilik değil."
-"Burda yatmayı tercih ederim."
-"Çık dışarı."
-"Şaka yapmıştım seninle yatma gibi bi niyetim yok öldün mü diye bakiyim dedim." Dedi picimsi gülümsemesiyle.
-"Hahahaha çok komik komik çocuk çık dışarı hem burası dingonun ahırı mı insan bi kapıyı çalar tabi insan çalar sen çalmazsın. Bana doğru yaklaşarak yatağa itti üstüme çıktı konuşmaya başladı.
-"Bana bak ufaklık benimle konuşmaların da kullandığın kelimelere dikkat et bu evde benim kurallarım geçerli anladın mı?" O bunları söyledikten sonra ellerimi göğüsünün üstüne koyarak ittirmeye çalıştım ama pek bir fark olmadı tekrar kulağıma yaklaştı
-"Anladın mı." Dedi tüm ağırlığını üstüme verdiğin de nefes almak için güçlük çekiyodum
-"Lanet olsun kalk üstümden nefes almıyorum tamam dediğin olsun ama biraz daha üstümde olmaya devam edersen katil olucaksın."Dediğimi dikkate almış olucak ki üstümden kalktı
-"Hadi kıymetlini kaldır üstünü giyin aşağı in bizim çocuklar seninle tanışmaya gelicek."
-"Tamam in sen geliyorum."
-"Çağırmak istediğin kız arkadaşın varsa çağır gelsin."
-"Tamam hadi çık artık." Arkasına bakmadan çıktı.Az önce olanları düşündüm az önce benim üstümdeydi ilk defa bir erkekle bu kadar yakın olmuştum nefesim heyecandan mı yoksa Buğra'nın ağırlığından mı kesildi anlamadım ilk kez bu kadar çok heyecanlandım gözlerimin içine baktığında benliğimi kaybettim sanki aşık oluyo gibiydi.Tüm bu düşünceleri bi kenara bırakıp yataktan kalktım dolabımın karşısına geçtim kot bir tulum ve içine kırmızı ekose gömlek giydim altına beyaz convers ayakkabılarımı giydim saçlarımı doğal bi şekilde maşa yaptım doğal bir makyaj yaptım hazırdım şimdi tek yapmam gereken Sıla'yı arayıp çağırmaktı. Telefonumu elime aldım tam ariycaktım ki adresi bilmediğim aklıma geldi.Odadan çıkıp aşağı inmeye başladım.Buğra dışardan siparis ettiğini anladigim yemek paketlerini masaya getiriyordu.