Bölüm 2

619 11 9
                                    

Abe' yle oturuyorduk ve çaylarımızı yidumluyorduk. O sırada telefon çaldı. Arayan Bayan Swen' di tekrar cinayet işlenmişti. Bu sefer parka gittik. Salıncakların demirlerine ayaklarından asılmış bir kurban vardı. Aynıydı boğazı kesilmişti içindeki kan boşaltılmıştı ve kadındı. Ne bir iz ne bir cinayet aleti vardı. Arkadaşım çevreye bakıyordu. Bayan Swen yanıma geldi ve 'Hiç bir iz yok. Sanki bir hayalet gibi.' dedi. O sırada Abe arkasını döndü ve ayak izi diye bağırdı. Takip ettik ama bir sonuç çıkmadı. Polisler sokaklardaydi. Abe telefona uzandı ceketinden çıkardığı numarayı aradı. O konuşurken dışarı çıktım. Sokaklarda polisler dışında kimse yoktu. Herzaman güvercin beslemeye gittiğim parka gitmiştim. Bir banka oturdum ve gözlerimi kapadım. Son günlerde olanları düşündüm ve kendi kendime konuşmaya başladım 'Abe' yi aramalıydım. Akşam yiyeceğimiz etler bozulmasın diye dolaba kaldırmalıydı.' Birden sustum etlerin yani kurbanların çürümemesi için soğuk bir yerde tutulmaları gerekiyordu. Koşarak eve döndüm. Bunu Abe' yle paylaştım.' Haklısın belki soğuk bir yerde öldürmesede taşırken soğuk bir araçta taşıması mümkün.' dedi. Ardından kapı çaldı. İceri 1.70 boylarında 50 li yaşlarda biri girdi. Adamın üzerinde eski olduğu belli bir ceket vardı. Sırtında büyük bir çanta vardı. Salona geldi ve Abe ye bakarak kollarını iki yana kaldırdı. Abe 'Eski dostum Wilson.' diyerek adama sarıldı. Akşam yemeğini yemiştik ve bu cinayetleri Wilsonla paylaştık. Biraz düşündükten sonra çantasından bir kitap çıkardi ve konuşmaya başladı. 'Baylar kurbanların kanı boşaltılmış ve hiçbir darp izi yok yani bu her neyse insandan daha güçlü.' bu sırada sayfaları karıştırıyordu ve gene konuştu 'Doktor siz söyleyin bir insan neden kan için başkasını öldürsünki?' Omuzlarımi silkerek 'Bilmiyorum' dedim. Bir sayfada durdu sayfada bir kaç damla kan vardı. Ve üstünde 'Vampirler' yazıyordu. Bize dönerek 'Kurbanlar sadece yanlış zamanda yanlış yerdeydi.' dedi. Ve kitabı önümüze uzattı...

Avcı AbrahamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin