Bölüm 4

353 9 16
                                    

Sabah kalkdık ve kahvaltı yaptık. Abe arka kapıyı kapamıştı. Sadece önden giriş vardı. Güvenliği biraz olsada arttırıyordu. Wilson birkaç malzeme alacağını söyleyip çıktı.

Abe koltuğa uzanmış ve gözlerini kapatmıştı. Ben ise gazate de kesik vicud parçalarıyla ilgili olan haberi okuyordum. Yukardan bir tıkırtı geldi. Abr birden ayaklandı ve bana baktı. Bende ona bakıyordum. Evde sadece ikimiz vardık. Şöminenin üstünden silahını aldı ve sessizce merdivenlerden çıktık. Odamın önündeydik, içerideki perdeler cam açık olduğundan uçuşuyordu, camı kapattığıma emindim!!!

Kapıyı yavaşça açtım yatak ta oturuyordu ve doğrudan bize bakıyordu. Vampir önce bana sonra Abe ye baktı. Sırıttı ve ayağa kalktı. Abe silahını kaldırdı ve "Lütfen durun bayım." Dedi. Onun insan olmadığını oda biliyordu. Ceketini kaydırdı ve belindeki bıçaklar belli oldu. Bir tanesine doğruldu ne olduğunu anlamaya çalısıyordum. Bıcağı Abe' ye fırlattı. Bıcak Abe' nin omuzuna saplanmıştı. Abe vampir o kadar hızlıydıki ben görmeden Abe nin yanına gitti. Abe şoktaydı kolunda bir bıcak vardı. Vampire bir yumruk salladı. Vampir bunu beklemiyordu ama çenesine çok yakın bir mesafede durdurdu. Abe elini kıpırdatamıyordu. Diğer koluda yaralanmıştı. Vampir Abe nin boşluğuna bir yumruk attı. Abe duvara yapıştı ve yere yığıldı. Vampir bana dönmuştü. Ne yapacağımı bilmiyordum. Hareket edemiyordum, Abe nasıl vurmaya cesaret etmişti. Donmuştum. İçimden sadece şu cümleler geçiyordu "Sen bir korkaksın Abraham."

Vampir bana iyice yaklaştı. Isırma mesafesindeydi. Kulağıma bir şeyler fısıldadı "Merak etme doktor. Sıra sanada gelecek. Sabret." Daha sonra yavaş yavaş cama doğru yürüdü. Ne yapacağımı bilmiyordum. Yerden Abe' nin tabancasını aldım ve vampire doğrulttum. Vampir camın önündeyken döndü ve "Doktor ceket..." onu kalbinin biraz sağından vurmuştum. Camdan aşşağı düştü. Koştum fakat camdan baktığımda altta kimse yoktu. Çok hızlıydı. Kapının açılma sesini duydum ve solahı doğrulttum. Gelen Wilson du. "Yüce avcılar burda ne oldu böyle." Ona olanları anlattım. Benden çantasını getirmemi istedi. Aşşağı kata indim ve çantasını aldım. O sırada bıçağı çıkarmış olmalıki Abe yüksek sesle küfürler yağdırıyordu. Çantayı yukarı çıkardım. Wilson çantasını açtı. İçinde hayatımda görmediğim aletler vardı. Arbelet, gümüş uçlu oklar, tahtadan bir kazık, bir kaç şişe ve daha bir sürü garip eşya. İçinden içinde beyaz sıvı bulunan bir cam şişe çıkardı. Yaranın üstüne döktüğünde önce sıvı dondu sonrada yaranın içine çekildi. Büyüleyiciydi. Abe birden bağırarak gözlerini açtı.

Wilson ceketimi Abe' nin üzerine örttü. Ceketin cebinde bir kağıt vardı. Vampiri vurmadan önce ceket hakkında bir şeyler diyordu. Kağıtta kırmızı renkte "Yarın parkta buluşalım doktor. Tekrar evinize uğramamı istemessiniz diğilmi? " yazıyordu. İşte yine içimi korku sarmıştı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 31, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Avcı AbrahamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin