وارد خونه شد و همونطور که از پله میرفت سمت اتاقش بازم سر وصدای دعوای پدر و مادرش از پایین میومد.
هوفی کشید.
حالش از خونه و آدمای داخلش دیگه بهم میخورد. خب چون حق داشت..چند هفته بود که پدر و مادرش روش قفل کرده بودن که وقت ازدواجش شده و باید با پسری که میگن ازدواج کنه.
اما این همه ماجرا نبود..درسته اونا خیر و صلاحشو میخواستن اما گایون قضیه وضع بحرانی کمپانیو که ازش قایم کرده بودن فهمیده بود و بیشتر از قبل باهاشون مخالف بود.
اون همیشه از اول عمرش دلش میخواست با کسی که بتونه بهش عشق بده ازدواج کنه و هر وقت ماجرای ازدواج اجباری ای میشنید خیلی دلسرد میشد.
وارد اتاقش شد و ساک ورزشی و هودیشو درآورد و همونطور که به سمت حموم میرفت کش مو شو از موهای عرق کرده اش جدا میکرد.
وارد حموم شد و توی وان آب گرم و کفی مورد علاقه اش نشست.
بعد از ورزش همیشه اینکارو میکرد چون همینکه درد بدنش بهتر میشد، باعث میشد حس خیلی خوبی بگیره.
نیم ساعت بعد دوش کاملی گرفت و لباسو توی رختکنش گذاشت.
با موهای حوله پیچ و تی شرت و شلوارک کوتاهی روی تختش ولو شد:
هنوز غروبه..
حالم از اینجا بهم میخوره.با یادآوری یکی از دوستاش تلفنشو برداشت شماره ای گرفت:
_الو؟
_شیونااااا!
_اوه؟ گایونا تویی؟ کدوم گوری ای یه ماهه ندیدمت!گایون خندید و توی جاش جابه جا شد:
_سوا چطوره؟ دلم خیلی واسه جفتتون تنگ شده!!!
_اره دیدم!گایون با لحن لوس کش داری گفت:
_شیونا~~~شیون از پشت تلفن داد زد:
_سوا بیبی!!! بیا اینجا این دختره بعد یه ماه پیداش شده و تازه داره عر میزنه..گایون بلند خندید:
_یا!!خیلی نامردی..کار داشتم دیگه! طراح رقص گروه جدید کمپانی یه ماه رفت مرخصی و بابا گفت من جاشو پر کنم.
_توعم که از خدا خواسته!
گایون خندید:
_اره..اما شیونا کارت داشتم._جان چی شده؟
گایون یه لحظه خنده اش جمع شد:
_حالم از خونه امون بهم میخوره..میخوام حال و هوام عوض بشه.سوا که الان کنار شیون رسیده بود و به بغلش چسبیده بود داد زد:
_جمع کن بیا بار گایونیییی!!!
و شئون با خنده و اخم ریزی گفت:
_آروم بیبی کر شدم!!و هر سه خندیدن.
گایون واقعا از رابطه دوستاش خوشش میومد و حمایتشون میکرد..
اما با وجود پدر مادر هموفوبیکش فقط از دور این روابط زیبا رو تماشا میکرد...
YOU ARE READING
𝐌𝐈𝐍𝐄 [𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐝]
Фанфик_گفته بودی اگه پیشنهادتو قبول کنم باید برات کار کنم. نگفتی کار من چیه؟ _کارت اینه که خانوم من باشی. *حتما موقع خوندن وقتی میخواین برین پارت بعد از منو استفاده کنین که پارتی رو جا نندازین. نمیخوام گیج بشین🌹 Coples: dahyeon,shoa and secret. Ganre: ro...