Prolog

927 40 29
                                    

KOREKTA

Rozdział został sprawdzony pod względem ortograficznym i interpunkcyjnym, wiadomo mogą się pojawić drobne błędy.

CAŁA FABUŁA ZOSTANIE ZMINIONA

Prawdopobnie jeszcze dziś wleci poprawiony rozdział 1.
_________________________________________

W małym pokoiku na Privet Drive cztery mieszkał chłopiec. Niegdyś ten pokój był graciarnią, a teraz jest od osobniem dla jego mieszkańca.
Na parapecie siedział nastolatek.
Jego twarz była chuda, a skóra blada. Jego kolor oczu przypominał zaklęcie uśmiercające. Te oczy niegdyś tak radosne, wpatrywały się tępo w pustą ścianę.
Jego kruczoczarne włosy były jak zwykle w nieładzie. Na sobie miał stare ubrania po kuzynie Dudleyu.
Był to nie kto inny jak Harry Potter, chłopiec który przeżył a teraz wybraniec czarodziejskiego świata.
Wewnętrzu chłopca panował chaos i ból.
Ludzie nie rozumią, że stracił swoją najbliższą rodzinę, nie rozumią, że chce być normalny, że ma dość ciągłej walki. On jest tylko chłopcem, tylko chłopcem, który dał się zmanipulować starcowi, który robi z niego broń.
On chciał tylko spokoju.
Czy o zbyt wiele od życia oczekuje?
Spokoju i zapomnienia?
_________________________________________

Jak mówiłam cała fabuła się zmienia. Nie potrafię wrócić do poprzedniego zarysu jaki próbowałam tu stworzyć więc wszystkich przepraszam, że muszą to czytać od nowa i to bardziej jako nowszą wersję. Postacie, które tu stworzyłam prawdopobnie znikną lub je pozostawię. Jestem wdzięczna, że czytacie to opowiadanie.
Jeżeli się wam nudzi zapraszam was również do moich innych książek na profilu.
Życzę miłego dnia/wieczoru

By Kajkosia12345

Jedna Kropla Deszczu <tomarry> Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz