Hwang Hyunjin 18+

2K 15 5
                                    

Eram în oraș mergând sa fac cumpărături pentru cina de diseară, merg pe străzile din seoul pana când îl vad pe Hyunjin vorbind cu o fata, pentru un moment nu am luat în seama asta dau sa plec dar ma întorc sa ii privesc, cei doi se sărutau scap plasele din mana, lacrimile își făceau apariția, plec casa sa îmi fac bagajele. După plecarea mea Hyunjin o împinge pe fata.

-Hyunjin:yak, tu ești nebuna!?!
-X:Hyunjin...
-Hyunjin:sa nu te mai vad!

Hyunjin pleacă ștergând-se pe buze, ajunge acasă, eu eram la bucătărie spălând vasele, el ma îmbrățișează pe la spate și dă să mă sărute dar în resping și plec în sufragerie.

-Hyunjin:iubire ce ai pățit?

Nu îl bag în seamă, dau drumul la televizor și ma șez pe canapea.

-Hyunjin:baby...
-N/T:nu mie sa îmi spui asa! Ei sa ii spui😒
-Hyunjin:a-ai văzut...?
-N/T:a deci nu trebuia sa știu ca ma înșeli? Mda...vezi bagajul din hol? Ma mut la sora mea, poate vrei sa îți aduci noua iubita, nu vreau sa fiu în plus!
-Hyunjin:iubito ai înțeles greșit! Nu eu am sărutat-o!
-N/T:povesti de adormit copii...

Ma ridic de pe canapea și ma îndrept spre usa de la ieșire dar Hyunjin ma lipește de perete cu lacrimi în ochii.

-Hyunjin:iubito te rog nu fa asta, doar pe tine te iubesc...crede-mă!
-N/T:atunci dovedește-mi!!

Hyunjin rămane blocat privindu-mă în ochii, nu peste mult timp își lipește buzele puternic de ale mele, ii răspund la sărut încă îl iubeam. Sărutul devenea din unul pasional în unul flamand, acesta își introduce limba în lăcașul meu controland fiecare locșor.

-Hyunjin:dacă tot am început...hai sa terminam ca la carte😉

Ma ridica în brate, eu înconjurandui talia cu picioarele, acesta continuând sa ma sărute, ma pune în pat, își da tricoul jos, apoi și pe al meu, ma săruta din nou în timp ce îmi masa un sân prin sutien, îl mușc de buza. Scapa de sutien aruncând-ul într-un colt al camerei. Ma săruta pe gat lăsând niște semne impecabile mov, coboara cu sărurile pana la sâni, un sân îl masa, iar pe celalalt îl sugea ca un bebeluș flamand, scap un geamăt, pe fața acestuia apare un rânjet. Îmi da jos pantaloni ramânând doar în lenjerie intima, acesta începând sa ma tachineze prin material, las capul pe spate gemand. Îmi dai drumul acesta scăpa rapid de restul hainelor și intra fără a ma anunța, intra brusc și adânc, își lipește buzele de ale mele asta făcându-mă sa ii gem în gura, continua sa se miste rapid, îmi dădură lacrimile însă durerea se transforma în plăcere, în scurt timp gemetele se transformau din durere în plăcere. Mai face câteva miscari, apoi ma lipește de perete, își introduce iar mumbrul  în mine mișcându-se la fel de dur, ii pun mâinile pe umeri în jurul gatului, gemetele noastre sau împrăștiat în toată camera, ma așează in pat stil capra, intra iar la început părea a fi blând dar devenea din ce în ce mai dur, de data asta se mișca haotic.

-N/T:ahh...N-nu mai am m-mult...
-Hyunjin:d-dați drumul pri-prințesă!

Imi dau drumul, acesta mai face doua mișcări și iese, ii iau membrul în mana îl frec de cateva ori acesta dându-și drumul pe mine, ne munem în pat, amândoi respirând greoi, acesta ma săruta pe frunte și ma ia în brate adormind.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Partea 2/8
Scuzați greșelile, sper ca va plăcut acest capitol🌸vreau o mica părere🐥
NEXT Felix👀

stray kids Pov🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum