A fost odată, o fată pe nume Gabriela care își iubea mult familia și prieteni.
Aceasta abia proaspăt ieșită după băncile scolii se gândea să plece în altă țară pentru a munci.
După vreo 4 luni a reușit să plece din țară mai exact în Coreea de Sud. Acolo iar fii plăcut să muncească de când era mică. Cam vreo 9 ore de mers cu avionul, a aterizat însfarsit în țara în care vroia să își facă un viitor. Norocul ei era ca avea prieteni care puteau să o ajute cu cazarea până își găsea ceva de munca.
Soojin(prietena ei) o aștepta la aeroport pentru a pleca(gabi neștiind foarte bine Coreea) când o vede îi face cu mana, alergând înspre ea pentru a o luat în brate.
Sj(soojin)-GABI!*striga luând-o în brate și strângând-o de abia mai respira*
Gabi-stai ma femeie ca ma sufoci!
Sj-scuze......
Gabi-nu-i nimic oricum vroiam o îmbrățișare.
* după ce ii dăduse drumu din îmbrățișare ii spusese*
Sj-hai sa mergem, uite se întunecă afara! Hai!
Gabi-bine☺️
Sj-sa nu uit! Maine mergem sa vedem dacă te poți angaja la restaurantul unde lucrez bine?
Gabi-bine..... dar hai ca îmi este frig!
Sj-te-am pus eu sa te îmbraci subțire?
Gabi-de unde sa știu ca vremea de aici este asa răcoroasă?
SJ-HAI ODATĂ MIȘCĂTI FUNDUL ALA DACA ÎȚI ESTE FRIG!
Gabi-bine dar nu mai tipa! *spune în șoaptă aceasta*
După o oră de mers cu taxi-ul ajung în fața unui bloc. Soojin, deschide ușa în de la întrarea în bloc gabi doar uitându-se. Intraseră, amândouă în lift Soojin apăsând pe butonul cu numărul"6".Dupa vreo 3-4 minute de urcat cu liftul, se deschid ușile ea luând-o înainte gabi în spatele ei. Ajung în fata unei uși de culoarea maro închis pe care scria "49" deschide ușa și ii face semn lu gabi sa între.
Sj-întra!
Gabi-mulțumesc☺️
După ce se descălțară amândouă, Soojin îi arată apartamentul, după se uita la mea și ii spuse:
Sj-eu voi face de mâncare și tu du-te fați un duș cald! Ești înghețată! 😂Te voi cheamă eu când e gata masa bine?
Gabi-dacă mai razi de mine îți dau cu o farfurie în cap! De unde sa știu ca vremea de aici este asa de răcoroasă?
Sj-te obișnuiești!
Gabi-bine hai ca ma duc pa!
Sj-dacă ai nevoie de ceva na chemi! *striga după gabi*
Gabi-bine! *striga și ea la rândul ei**Gabi POV*
Întru eu liniștită în baie dar nu găseam șamponul.... firar el de șampon 😩ce sa fac? O voi striga pe soojin 😶
Gabi-soojin!
Sj-da?!
Gabi-unde e șamponul?!
Sj-în dulapiorul de lângă ghiuvetă! Ala de jos nu cel de sus!
Gabi-mersi!
Sj-n-ai pentru ce!
I-au eu liniștită șamponul îmi dau hainele jos și m-am băgat în cabina de la dus.... era sa de bine ca nu as mai fii vrut sa ies de acolo dar după îmi aduc aminte ca trebuie sa mananc😩.
*SKIP TIME*
Termin insfarsit dusul îmi iau un prosop pe mine și ma duc în dormitor sa ma îmbrac.
Mi-am luat o pereche de pantaloni scurți și un tricou
Pantaloni:Si tricoul: