*dimineața veni repede cei doi fiind treziți de telefoanele lor*
Jimin-Neața pui!
Gabi-Neața*se ridica din pat si pleca de lângă el*
Jimin-hey nu îmi primesc si eu sărutul de dimineață?*întreba deja nervos de dimineață, nu ii plăcea când se comporta asa cu el*
Merse jos unde o văzu pe gabi mâncând cu o cana de cafea lângă ea*
Jimin-eu nu am cafea?
Gabi-îți este lene sa îți pui singur cafea?
Jimin-dar când îți pui tu nu îmi poți pune si mie?
Gabi-dar tu când faci ceva nu te gândesti ca trebuie sa faci si pentru mine?
Jimin-dar mâncare? Cum îți pui tu gem nu poți sa îmi pui și mie?
Gabi-uite linguriță uite pâinea ia și puneți!
Jimin-dar ce ai pățit? De ce ești asa rece cu mine!?*tipa deja destul de enervat*
Gabi-da ce sa fac? Tu sa dormi ca boul și eu sa îți fac mâncare etc?!
Jimin-ești femeie! Asta fac femeile! Mâncare și copii!
Gabi-nu! Aici ți-ar greșit persoana! Eu nu stau sa fac mâncare și copii! Sunt încă tânără și vreau sa ma bucur de ani tinereți!
Jimin-aha! Atunci hai sa ne futem daca vrei sa îți trăiești viata!
Gabi-nesimțitule! *spune dându-i o palma peste fata* tinerețea nu înseamnă doar sex! Înseamnă sa călătorești sa îți faci o casa sa îți găsești pe cineva cu care sa ramai toată viata!
Jimin-........ Iartă-mă!
Gabi-doar atât stii sa spui! Cuvintele le spui repede și dispar! Dar eu vreau mai întâi fapte!(bine plâng acum ascult stay with me și ma face sa plâng)
Jimin-......
Gabi-astăzi voi pleca cu Soojin! Și poftim! *spuse punând pe masa o farfurie cu omleta mergând sa ii pună o cana cu cafea* inițial ți-am făcut omleta! Știu cât de mult îți place! Iar cafeaua îți puneam când vroiai! Dar na asa sunteți voi bărbați! O luați înainte! Pa!
Jimin-stai! Gabi! Nu am vrut! Iartă-mă! Nu am vrut! Te rog!
*dar fata urca sus sa se îmbrace..... **după ce se îmbracă coborâse jos văzându-l pe jimin cum mananca când își întoarse privirea făcură contact vizual*
Jimin-stai gabi!
Gabi-gata! Ma poți lăsa?! Ma asteapta soojin! Pa!
Jimin-îmi pare rău......
Gabi-alta data gândeștete de doua ori înainte sa spui ceva bine?
Jimin-da.... *spuse cu capul plecat*
Gabi-mda bine pa!
Jimin-......*ieșise din apartament începând sa plângă..... de ce toți bărbați sunt asa..? A vrut sa facă un gest frumos iar înapoi ce a primit? ( asa sunt majoritatea familiilor.... Cei care au trăit asta sau încă trăiesc vor simți) după 10 minute de mers pe jos fără o străduță era Soojin care o aștepta asa ca își șterse repede lacrimile și merse la ea*
Gabi-sooojinnnnnnnnnn!
Sj-bună gabi🥺ai plâns? *spus luându-i chipul in mana, ea verindusi repede privirea*
Gabi-nu am plâns! Ma tras curentul!
Sj-încearcă sa minți pe cine vrei tu dar nu și pe mine! Asa ca hai sa mergem și spune-mi ce ai pățit!
Gabi-dar..... nu am pățit nimic ma femeie!
Sj-e din cauza lu Jimin așai?
Gabi-da.....
Sj-hai ce a mai făcut acum!?
Gabi-ne-am trezit și am coborât jos repede sa ii fac o omleta pentru ca eram fericita ca însfarsit mai merg și eu la servici cu tine..... a coborât și îmi puneam niște pâine cu gem iar el venise furios și a început sa se ia de mine ca de ce nu are și el cafea și mâncare a început sa spună ca fetele sunt doar pentru copii și făcut curat in casa după iam dat omleta și și-a cerut scuze..... dar na chiar nu a fost frumos.... si după asta am plecat înspre tine.....
Sj-da tare dobitoc e!
Gabi-lasă-l! Asta e....
Sj-firal el al dracu sa fie! Lasă că vede el când ajunge la munca! Ii dau una de nu o sa mai poată face copii 10 ani de acum in colo!
Gabi-😂bătăușa mai ești
Sj-știu draga mea!
Gabi-off ce mas face fără tine!
Sj-pai ce te-ai face?😂
Gabi-nu știu! Dar hai la servici ca este 8 deja!
Sj-la 8 jumate ne începe tura! Fugi!
Gabi-sa te ia dracu și pe tine și pe jimin!
Sj-😂