*SKIP TIME*
Când ajung la restaurant cele doua se duc la patron care imediat a pus ochii pe gabi examinând-o cap pana în picioare, mușcândusi buza.
P(patron)-măi măi i-a te uita Soojin mi-ai adus o fata pe care sa o am la pat?( întreba acesta uitându-se în continu la Gabi și observând ca era nervoasa dar se abținea)
Sj-nu v-am adus nimic! Este venita din România și vrea sa se angajeze undeva! Fiind prietena mea am spus sa vina aici sa lucreze cu mine!
P-hmmmmmm hai sa te vedem de ce ești în stare păpușă😏( da știu ca e ciudat dar asa mi-a venit)
Gabi-sigur domnule-
P-nu imi spune cu domnule! Tu îmi poți spune direct pe nume jimin!
Gabi-și care este numele domneavoastra întreg?
Jimin-Park Jimin
Gabi-bine domnule jimin☺️
Jimin-e lasă că vezi tu😏
Gabi-......
Jimin-bun! Gabi mâine te aștept la mine în birou la ora 10 sa vedem dacă ești bună ca ospătar!
Gabi-sigur domnule Park! ☺️
Jimin-atunci Soojin astăzi ai liber!
Sj-va multumesc! La revedere!
Gabi-la revedere!☺️
*fetele nu apucară sa facă nici 2 pași ca jimin se repezi sa le oprească și sa se apropie de Soojin pentru ai spune ceva la ureche*
Jimin-te rog mâine sa ii spui lu gabi sa se îmbrace în ceva provocator!
Soojin când a auzit s-a uitat la Gabi care nu era atenta la ce vorbeau cei doi asa ca provita de asta și îl trase pe Jimin puțin mai departe de ea spunându-i
Sj-eu nu o aduc îmbracă sexy ca să o futi tu! Nu vezi ca e încă virgina? Dacă o întreb nici primul sărut nu l-a avut!
Atunci jimin rânji uitându-se la ea apoi își muta din nou privirea la soojin.
Jimin-dacă nu o îmbraci sexy te concediez clar?!
Sj-bine disperatule!🙄
După plecarea fetelor jimin se duse la el în birou gândul fiindu-i numai la Gabi.....*Jimin POV*
Doamne ce mi-a făcut fata asta! Nu o știu nici de o zi și m-am îndrăgostit! Pe ea nu o vreau doar la pat..... vreau sa fie ceva între noi doi! Ahhh nu o voi lasa sa scape de mine! Cu gândul asta jimin s-a dus prin restaurant sa vadă ce mai e nou dar nimic nu era nou fără gabi.....
*Soojin POV*
Jimin e chiar nesimțit! Când i-am spus lu gabi ca va pune ochii pe ea nu ma crezut! 🙄Acum trebuie sa o îmbrac sexy pentru ala. 😑Dintr-o data Soojin o întreba pe gabi
Sj-ai observat ceva ciudat?
Gabi-nu..... de ce?
Sj-și cum ții se pare restaurantul?
Gabi-e drăguț... adica e curat, aranjat, sunt primiți frumos oaspeți nu am cuvinte abia astept sa te vad cum lucrezi!☺️
Sj-ma bucur ca nu ai observat!
Gabi-dar spune-mi ce!
Sj-nu!
Gabi-dar-
Sj-am spus nu! Îmi este deajuns ca ma enervat tembelul ala de jimin!*SKIP TIME*
Ajung însfarsit și ele acasă, se îmbrăcara în ceva lejer și se gandiseră sa se uite la un film.
Sj-aleg eu filmul și faci tu floricele sau invers?
Gabi-fac eu floricelele! Tu alege filmul!
Sj-bine☺️
*gabi pleca la bucătărie, găsise întru sertar floricelele le puse în microunde și se tot gândea la ce vorbisera Soojin cu domnul park.... adica ei credeau ca nu era atenta dar defapt era atenta deși nu putuse sa audă nimic. Floricele se făcuseră le puse într-un bol și merse înapoi la soojin care încă cauta filmul.
Gabi-tot nu ai găsit un film?
Sj-nu.......
Gabi-hai sa ne uitam la desene!
Sj-nu! Nu îmi plac asa mult!
Gabi-bine dar mai repede!
Sj-bine hai ca am găsit!
*luase și gabi un loc pe canapea cu o pătură pe picioare și manca floricele alături de Soojin. Cam vreo ora mai târziu aceasta adormi iar gabi o înveli, închise televizorul, luase bolul după masa îl duse în bucătărie și urcase sus pentru a se culca și ea.