Gabi pov
*off dacă îl trimit pe asta sa cumpere Ceva moare în magazinul Ala! Mai bine nu ii mai spuneam nimic! E și proasta de gura Soojin!😐Ai de capul meu dacă ii mai spun lu asta și când ma fut ii spune imediat lu asta! Cred ca mai bine mai aștept.....hai sa vedem ce mai e la televizor...... (după 5 minute) insfarsit! Ceva la care sa fiu atenta! Defapt știri😐da sunt bune și astea.......
*la televizor*
Prezentator: Mafia KING'S a lovit din nou! Aveți grija! Stați în casa! (ma simt ca și cum a fost cu covidul asta😂a da nu sunt prea buna la chestia cu știrile) au fost găsite doua trupuri neînsuflețite lângă banca Internațional post-bank(nu știu ce e cu asta dar aici e ideea mamei)
Normal ca mie cum îmi era deja frica am închis televizorul am tras toate draperiile și m-am ascuns în dulap ca nu aveam unde sa ma asculd...... dintr-o data aud ușa casei(îmi e frica! E ora 12:18 iar eu stau sa scriu chestii înfricoșătoare sa vezi cine naiba mai doarme) aud pași.... se deschide ușa asta mi-a fost mi s-a oprit respirația..... îmi este frica...... dintr-o data aud vocea lui Jimin....
Jimin-gabi unde ești?*întreba dar fără răspuns* hai gabi ieși afara!*normal ca ea ieșise dar cu teama* ce naiba cauți în dulap?
Gabi-îmi este frica....
Jimin- de ce îți este frica? De cine?
Gabi-am deschis televizorul sa vad ce mai e nou pana veneai tu și am dat pe un post de știri acolo spunând despre o mafie.....*asta i-a fost lu Jimin dacă afla ca el este Din aceea mafie sa dus dracu*
Jimin-c-cum s-se n-numea a-aceea m-mafie?
Gabi-mafia KING'S
*era mort deja jimin! Aflase de mafia lui! Ce mai face acum? Dacă afla gabi, sar fii despărțit de el.... și ju poate renunță acum la ea! Nu poate! O iubește prea mult!'
Jimin-nu știu nimic despre asta! Cine știe ce s-o fii întâmplat!
Gabi-da ai dreptate......
Jimin-a da poftim jeleurile!*spune intinzandui o plasa plina numai de dulciuri*
Gabi-....... câte ai cumpărat aici?
Jimin-de toate😅da mai multe jeleuri!
Gabi-hai sa mâncăm amândoi!
Jimin-nu mănânc dulciuri!
Gabi-de ce?☹️
Jimin-nu Prea sunt cu dulciurile!
Gabi-bine dar măcar nu te uita la mine când mănânc îmi va rămâne mâncarea în gat....
Jimin-bine🤞
Gabi-mersi*acum stand amândoi în pat gabi uitându-se la desene și mâncând jeleuri, iar jimin se uita pe telefon dar își aduse aminte ce spusese astăzi ea.... legat cu mafia, ii era frica asa ca se tot uita La ea.... normala cum simțise o privire înspre ea își întoarse privirea și văzu cum acesta se uita la ea......*
Gabi-am ceva pe fata?
Jimin-da!
Gabi-unde?
Jimin-uite aici*spune sărutând-o*
Gabi-da nu ma mai săruta atât! Voi face diabet de la săruturile tale!
Jimin-lasă😂macar sunt ale mele😌✋
Gabi-da nu mai fii pervers din orice!
Jimin-da asa sunt eu! 😂