*pov gabi*
În continu simt parfumul unui bărbat..... ma uit în spate nu era nimeni..... după Soojin se uita la mine.
Sj-gabi unde îți este paltonul?
Realizând ca am sacoul domnului jimin m-am rușinat....
Gabi-cred ca l-am uitat în biroul domnului Park......
Sj-offf hai întra....
Gabi-stai! Vreau sa ma duc sa îmi iau paltonul!
Sj-dar e seara! Dacă pățești ceva?!
Gabi-nu voi pariu nimic! Dacă e ceva te sun!
Sj-bine! Ai grija te rog.....
Gabi-voi avea.....
Plec din fata blocului înspre restaurant.... după vreo 20 de minute de mers pe jos am văzut o persoana care ieșea din restaurant... o iau mai repede la pas ca să nu se închidă restaurantul sa îmi pot lua haina, iar dacă îl mai găsesc pe domnul Park ii voi înapoia înapoi sacol..... dar ma impiedic de o piatra firar ea de piatra si cad peste persoana respectiva.... când ma uit mai bine era chiar domnul Park care avea haina mea în mana..... făcusem ochii mari și ca o săgeată m-am ridicat după dansul ajutându-l sa se ridice la rândul lui.....
Gabi-scuzați-mă
Jimin-nu este nimic...... ce faci aici la ora asta? Se uita la ceasul după mana lui arătând ca este 21.
Gabi-abia când am ajuns în fata blocului am realizat ca am sacoul dumneavoastră..... spune aceasta inrosind
Jimin-a da uite! Și vad ca îmi întinde înapoi paltonul.... iar sacoul meu..... îl poți păstra! Vreau sa te vad cu el venind la lucru!
Gabi-.......
Jimin-hey uitete la mine.....
Atunci gabi ridica capul uitându-se în ochii lui ca de culoarea abanosului
Jimin-vreau sa îmi cer scuze pentru ce am făcut astăzi.....
Gabi-nu este nimic.... v-am iertat deja☺️
Jimin-știu ca e ciudat și poate spui nu..... dar în seara asta vrei sa vii la mine? Nu îți voi face nimic!
Gabi-nu știu ce sa spun.... adica Soojin ma așteaptă......
Jimin-măcar ma lași sa te duc pana acasă?
Gabi-sigur...... dar nu vreau sa vedeți unde stau! Am doar câteva minute de mers pe jos
Jimin-mereu ai fost asa încăpățânata? Am spus ca te duc eu! Hai mișcăti fundul ala pe unde trebuie sa o luam!
Gabi-bine......
Jimin-înainte tine ma de mana!
Gabi-de ce?
Jimin-în caz de se uita unul la tine sa creadă ca ești deja luata! Bine?
Gabi-bine......