2. Fejezet
Másnap már úgy keltem fel a saját házamban, hogy semmire sem emlékeztem mi történt utánna...
Talán... elájultam... nem tudom...
Hideg reggel volt. Szokásosan megcsináltam a kávémat, egy dolog viszont más volt. Az nap volt a szülinapom, de nem ez volt a furcsa. Ma hajnal ötkor keltem nem 3-kor, amikor általában. Ma nem suttogtak a hangok. Sírva keltem a boldogságtól, el kellett mesélnem Lisának. De aznap teljesen eltünt. Már mentem volna a házukhoz, mikor a családja háza előtt szórólapokat találtam és kiderült hogy Lisa eltünt... Senki sem tudott semmit... Fogalamam sem volt, mit tehettem volna... Bekopogtam a szülei házába és az anyukájával találkoztam. Elmesélte, hogy tegnap 23 órakkor már nem volt otthon. Kirázott a hideg amikor elmesélte, hogy nem rég összeveszett a papájával. Nem tudom miért, de ez egy jel volt számomra, hogy kereshetném meg. Mondtam az anyukájának, hogy segítek keresni és egyből oda is adta hogy hol lakik bizonyosan Lisa papája... Mikor ott álltam az ajtó előtt hiába kopogtam, semmi... A szomszéd nő épp jött mert a postás meghozta a csomagát és megkérdeztem tőle:-Csókolom! Esetleg nem tudja, hogy itthon van-e a szomszéd?
-Szép napot! Tegnap este felkeltem arra, hogy elment egy lánnyal...
( gondolataim: Ez mindent megmagyaráz... de hova tovább ez nem lesz elég, hogy tovább tudjak nyomozni..)
-És azt tudja, hogy merre mentek?
-Össze vissza kiabált... Talán az erdei kocsmába ment... Mindig ott van...
- Remek! Nagyon köszönöm!
Oda értem... De mikor ott álltam rengeteg szemét volt a földön és hordó, amiből hulla szag áradt...
Bementem, de amikor megkérdeztem, hogy hova mentek, utánna azt mondták, hogy elmentek a benzin kútra...Mikor pedig oda értem azt mondták, hogy eljöttek, de veszekedni kezdtek mikor már menni készültek... Zavaros volt az egész... Aztán elmentek a kocsmába ismét...
Itt már azért kezdtem dühös lenni, mit rejtegettek a pultosok... Vissza jöttem ismét a kocsmába és az a hulla szag megcsapta az orromat... Hiába, nem engedtek be, mert azt mondták erőszakos vagyok...
Majd vissza jövök holnap...Másnap reggel a tervem szerint megint mentem... Sok gondolkozás és össze vissza járkálás után... Úgy döntöttem belenézek a hordókba...
Semmi... semmi, semmi, de ma eggyel több volt, mint tegnap. Mikor belenéztem... Nem hittem a szememnek!
L-lisa...
...
YOU ARE READING
nem hisznek
RandomEz egy nő életét mutatja be csak felfordulnak az életében a dolgok!