5. Fejezet
Rendben itt az idő..
Megcsináltuk a szertartást és sikeresen átértem de hihetetlen volt számomra miket láttam..Egy erdőben találtam magamat és találtam egy hidat amin át is keltem.
Aznap éjszaka lerajzoltam miket láttam..Hasonló volt a kinézete de rengeteg olyan állatot is láttam amik a való életben nem léteznek. És mivel van fényképező gépem meg is mutatom!
És most jogos a kérdés hogyan bírtam rajzolgatni egy idegen helyen?
Találtam egy házikót amiben senki nem lakott így beköltöztem oda!
Nem mese szép? Rengeteg vizes helyet láttam amiket napokon belül felfedeztem! Illetve rengeteg érdekes növény is volt.. hihetetlen mennyire gyönyörű ez a hely!
Sajnos egy ideig nem találtam meg Lisát de felfedeztem a helyet hogy tudjam mivel lesz dolgom..
Rengeteg különleges növény van itt amiknek igazán ritka tulajdonságaik vannak!
Lett később egy könyvtáram is amelyeket újrahasznosított papírból csináltam..
Lett később egy állatkám is aki nagyon aranyos!!
Mostanában sokat festek és rajzolok így őt is megbirom mutatni!Tudooom semmi szükségem nem volt rá de annyira különleges! Nagyon szépen úszik de gyorsan tud futni száraz földön is! Tompa fogai vannak de nagyon erősek is egyben. Általában növényeket eszik de ha megkívánja a húst akkor apróbb rákokat eszik..
Van egy érdekes vadászási technikája de arról majd később! Ez most csak egy kis beszámoló volt.
Folytatom....
YOU ARE READING
nem hisznek
RandomEz egy nő életét mutatja be csak felfordulnak az életében a dolgok!