Nem hisznek 4. Fejezet
Hihetlen ami most történt el sem bírtam hinni..
Kedves naplóm!
Ma úgy volt, hogy nagyon gyanakodtam Lisára mert eléggé furcsán fejezte ki magát.Elmeséltem neki én miket tudok mi történt vele és hogy eredetileg hogy jöttem rá hogy eltünt. Majd döbbenten rám nézett.
-Figyelj minden rendben? Mondta úgy mintha én lennék egy sürgősségi osztályon és miattam állnának a folyosón a rendőrők hogy kikérdezzenek.
-Ja persze csak eltüntél majdnem meghaltál és még azt sem tudjuk hogy kerültél egy benzinkút hordójába.
-Te miről beszélsz én nem voltam sehol?
Mondta lessokoltan mintha nem az előbb meséltem volna mindent el részletesen." Gondolataim: Tudtam hogy valami gyanus de, hogy még nyomom sincsen az hihetetlen "
-Figyelj én most inkább megyek biztos nem emlékszel jól, és fáradt is lehetsz nincsen semmi baj majd később jövök!
*Abban a pillanatban megmarkolta a pulcsimat és oda rántott közel magához, majd elkezdett suttogni*
-Nem az vagyok akinek te hiszel de egy szót sem mert akkor olyat teszek amit megbánsz addig is engedelmeskedned kell nekem vagy bajod esik..
" Gondolataim: Na de jó megszállt valami ördög vagy esetleg akkor történt valami mikor nekem eltüntek a hangok?
Mikor bújtak beléd vajon? "* Mivel már annyira nem félek semmitől ezért egyből el is mentem és munka után haza fele gondolkoztam *
" Gondolataim: Mi lenne ha felkeresnék egy jósnőt? "
Ahh végre itthon! Most pedig kezdhetek jegyzetelni..
* Felhívtam vagy ezer jósnőt majd eggyet aki igazán szimpatikus volt kiválasztottam és megbeszéltük hogy másnap hajnalban el is jön a házamhoz*
Eléggé megdöbbentő volt számára hogy mi történt velem de annyira lelkesnek tünt hogy muszáj volt őt kiválasztanom.
* másnap *
Reggel hamarabb felkeltem ezért ittam egy kis kávét majd bekuckóztam kicsit olvasni egy könyvet ami
" Az utolsó ember
-Lee Bacon "Mire ideért a jósnő pont ki is bírtam olvasni zseniális volt és nagyon tetszett a hangulata.
*A jósnő bekopogott én pedig kinyitottam az ajtót*
Ketten pár gyergyát meggyújtottunk és elkeztünk beszélgetni.
-Na és eseteleg nem gondoltál már arra hogy egy másik dimenzióba bekerült a barátnőd elméje mert száműzte a gonosz szellem?
YOU ARE READING
nem hisznek
RandomEz egy nő életét mutatja be csak felfordulnak az életében a dolgok!