Hoofdstuk 18

444 22 5
                                    

Zeno komt terug uit de keuken gelopen omdat hij mijn telefoon hoort afgaan. Ik kijk in gedachte twijfelend naar de telefoon, zou ik opnemen of niet? 'Moet je je telefoon niet beantwoorden?' vraagt Zeno. 'Het is Toni' zeg ik. Zeno pakt de telefoon uit mijn hand, en neemt op. 'Hoi met Zeno, Sumera kan op dit moment niet praten, doei' zegt hij, waarna hij meteen de telefoon ophangt. 'Uhh dankje denk ik?' Zeg ik een beetje lachend. 'Je bent bij mij nu, en dan mag hij je niet lastig vallen' zegt hij lief, hij geeft een kus op mijn wang en loopt dan terug naar de keuken. Ik voel de telefoon in mijn hand trillen, een appje.
Toni: Sumera ik moet met je praten, en waar sloeg dat net op met Zeno?
Ik zucht
Sumera: Toni, je moet accepteren dat ik me over je heen wil zetten, maar dat gaat niet als je achter me aan blijft zitten. Ik heb altijd van Zeno gehouden, en toen kwam jij, ik hou van je Toni maar het probleem is dat we allebei weten dat dit niet kan dus probeer je erover heen tezetten. Het spijt me...
Ik vergrendel me telefoon en leg 't op de tafel neer. Zeno komt de keuken uitlopen met twee bordjes en gaat naast me zitten. 'Alsjeblieft' zegt hij. Op het bord ligt een spiegel ei met 2 hartjesvormige toastbroodjes, een paar cherry tomaatjes en komkommer. 'Dankjewel' ik geef hem een kus op zijn wang en begin dan met eten. 'Dus onze deal over de bioscoop, naar welke film wil je gaan?' Vraagt Zeno met een knipoog. 'Hahaha kies jij maar ik vind alles goed, als het maar geen slechte actiefilm is, of een film met heftig veel bloed' zeg ik lachend. Na het eten ben ik nog maar heel eventjes gebleven want ik moet op tijd thuis zijn voordat mijn moeder iets in de gaten krijgt. Als ik mijn straat in fiets zie ik de auto van Toni voor mijn huis staan. Verbaasd fiets ik mijn oprit op en zet mijn fiets neer. Snel loop ik mijn huis binnen en maak de deur naar de woonkamer open. Ik zie mijn moeder en Toni samen een gesprek voeren aan de eettafel. 'Goeiemiddag Sumera' zegt mijn moeder.
What the F...?

De Aardrijkskunde LeraarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu