Глава 1

15 1 0
                                    

Здравейте! Аз съм Аделин! Имам малък брат. Казва се Рафаел. Обичам го, но и ме дразни. Живея в Париж. Майка ми , като дете е искала да живее тук. Живеем в мезонет до Айфеловата кула. Майка и се казва Сара, а баща ми Люк. Запозна ли са се в университета по право в Лондон. Мама е адвокат борещ се за правата на жените, а тате работи като архитект. Не го е влечало правото.

Събуждам се от алармата. Точно 6 часа е. Първи ден от 11 клас. Станах от леглото, и влязох в банята. Направих сутрешната си рутина. Облякох се с тениска бордо и си обух тесни, тъмно сини дънки с висока талия. Взех си чантата и слязох за закуска.

-Добро утро!-казах на мама, тате и Рафаел.

-Хайде на закуската!-мама тъкмо носеше закуската. Любимите ми гофрети с шоколад и банан.

-Уууууу!-казахме аз и брат ми едновременно.

-Бързо закусвайте да не закъснеете!-каза тате.

-Днес Лоран (най-добрият ми приятел) ще ме вземе, да знаете. След училище може да се размотаваме малко.

-Уууу, вие да не сте гадженца?-пита мама. Може да е на 39, но по доша е на 18.

-Не, не сме. Все едно да питам дали ти и Дани (най-добрият приятел на мама от 1 клас) сте били гаджета.

-Добре, добре. Той кога ще дойде?-пита тате.

-Би трябвало всеки мо...- чу се бибипване на кола-Това е той.-казах, взех си чантата и тръгнах.

Видях на входа черна кола без таван и вътре Лоран.

-Как сме слънце?( така си викаме)-пита ме той.

-Супер сме!-отвърнах му.

Метнах си раницата на задната седалка и се качих. Той пусна музика и тръгнахме.

-Е?Нещо ново?

-Ммм не.-отвърна му

-Още харесваш Мартен?

-Ммм да.-отвърнах му. Мартен е момчето което харесвам от прогимназията.

With love-Thegirlwhoaddicted

Историята на една парижанка(СПРЯНА)Where stories live. Discover now