Показах му пътя към стаята. Качихме се по стълбите, отворих му врата и той влезе. Седна на леглото и ме погледна. Аз си оставих раницата на пода, седнах на стола и го погледнах. Той ми се усмихна.
-Такааа...Сега, не ми се рискува да ти дам ти да го направиш, така че ще го направя сама!-казах аз.
-Нямам против!-каза той и легна на леглото. Започнах да го правя.
Трябваше ми лепило, което седи на разфтовете над леглото ми. Качих се на леглото взех лепилото. Тръгнах да слизам но стъпах на криво. Паднах върху Мартен. Тръгнах да ставам, когато той ни преобърна, така че аз да съм под него. Погледна ме съблазнително. Аз не се сдържах, надигнах се и го целунах. Той ми хвана брадичката и си вкара езика в устата ми. Мозъкът ми блокира. Тъкмо хвана тениската ми и някой почука на врата. Аз се осъзнах и го избутах. Погледна ме въпросително.
-Влез!-извиках аз. Мама влезе.
-Надявам се да не прекъсва нещо!-каза тя с подла усмивка и ме погледна.
-Неп, нищо!-казах притеснено.
-Видях друго!-каза мама.
-КАК?-почти извиках аз.
-Нали знаеш, че никога не чукам? Преди да почукам открехнах леко вратата!-каза мама с самодоволна усмивка.-Оффф-изпъшках и се хванах за главата.
-Вечерята е готова-усмихна се мама.
-Добре.-казахМама излезе и Мартен ми се ухили. Избута ме да легна и започна да ме целува по врата. Аз ипъшках леко, но той ме чу. Надигна се и ме погледна въпросително. Аз само го целунах и той продължи. Започна да ми съблича тениската и ми махна сутиена. Започна да си играе с гърдите ми. Аз вече пъшках по силно.
-Спрете или ще вляза.
With love-Thegirlwhoaddicted
YOU ARE READING
Историята на една парижанка(СПРЯНА)
Teen FictionЖивота на парижко момиче е спокоен. Поне за сега. Разбери как ще се обърка.