Седнах ме да ядем.
-Вие какво правихте горе?-попита тате.
-Имаме проект за домашно и се паднахме да го правим заедно.-казах.
-Ясно.-каза тате.
-Мартен, кога ще се прибираш?-пита брат ми.
-Ами, след малко тръгвам!-каза Мартен.
-А защо не останеш тази вечер тук? Стана късно!-пита мама
-Ами, добре.-каза отново той. Аз погледнах мама въпросително. Тя само ми намигна. Баща ми и брат ми се наядоха и станаха. На масата останахме само аз, Мартен и мама.
-Вие двамата какво си мислехте, че правите? Ами ако не бях там да ви спра и Люк влезе? Трябваше да ме предупредите, да внимавам с него!-пита мама.
-То стана неочаквано!-казахме заедно с Мартен.
-Добре. Днес ще ви оставя да спите в една стая но внимавайте. И използвайте предпазни средства!
-Мамо!-изкрещях аз. Наядох се и станах. Мартен ме последва. Влязохме в стаята ми.
-Обърни се да се преоблека!-казах.
-Стига вече съм те виждам!-Не ме интересува!-казах и той се обърна. Облякох си пижамите.-Хайде да лягаме.
Той не каза нищо. Бутна ме да легна. Качи се върху мен и започна да ме целува. Свали ми горнището, а аз неговата тениска. Започна да прави смучки по врата ми, а аз започнах да пъшкам. Някой почука на вратата.
-Казах ви да внимавате. Чувате се на целия етаж. И използвайте презерватив.-каза мама през врата.
-Добре!-почти извиках. Мартен ми се ухили. Аз му се усмихнах. Той продължи със смучките.Аз се осъзнах и го избутах леко.
-Трябва да спрем. Дори не сме заедно.-казах аз
-Аз те харесвам.-прошепна ми той. Аз се стъписах. Момчето което харесвам ме харесва.
-И аз теб.-отвърнах му.
KAMU SEDANG MEMBACA
Историята на една парижанка(СПРЯНА)
Fiksi RemajaЖивота на парижко момиче е спокоен. Поне за сега. Разбери как ще се обърка.