Глава 4

5 1 0
                                    

-Здравей-каза той задъхано.

-Здрасти...Отново-отвърнах му отегчено.

Звънеца би и госпожата влезе. Часа започна. Госпожата започна да пише план по дъската. Аз си го писах в тетрадката. Изведнъж забелязах, че Мартен се взира в мен. Погледнах го.

-Защо ме гледаш така?-прошепнах му.

-Защото си сладка!-прошепна ми той. Аз се изчервих. Той ми се ухили и започна да си пише плана. Точно да бие звънеца и госпожата ни даде домашно.

-За домашно направете проект по урока по двойки както сте по чин.-каза тя. Аз си блъснах главата в чина.

-Коза-прошепнах аз. Мартен ми се ухили. Аз го погледнах и го ударих по рамото.

-Такаааа...Ти ли ще дойдеш у нас или аз у вас?-пита той

-Ти у нас-казах

-Явно ще се приберем заедно.

-Чакам те в 12:30 пред входа. Закъснееш ли 1 секунда тръгвам.-казах

-Днес си много напрегната...Да не би да си в цикъл?-засмя се той.

-Може би-измрънках аз. Което го накара да се смее повече. Станах, взех си нещата и се запътих към следващия час.

След часовете

Тъкмо излизах от училището и видях Мартен пред него. Забързах краката.

-Здравей, сладурано!

-Да, да. Здравей и на теб. Хайде да тръгваме.-казах отегчено. След малко стигнахме пред блока и се качихме до апартамента. Извадих си ключовете и отворих. Направих крачка на зад подканвайки го да влезе.

-Мамооооо-извиках. Тя се показа притеснена. След като видя Мартен се усмихна.

-Мартен, момчето ми какво правиш тук?-пита мама

-Имаме да правим проект по история!-казах аз

-А, добре! Да ви донеса ли нещо за ядене?-пита мама.

-Не няма нужда-казах аз.

-Добре деца.-каза тя и отново се скри.

With love-Thegirlwhoaddicted

Историята на една парижанка(СПРЯНА)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora