the meeting (characters are almond cookie, sonic, and alvin from alvin and the chipmunks.) I wrote this at 2 am. Im tired AND im a bad writer soo...
remember... this is a joke story...
unless😏𓂸𓂸𓂸𓂸𓂸𓂸𓂸𓂸𓂸𓂸𓂸𓂸
𝑆𝑜𝑛𝑖𝑐 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑐𝑎𝑟𝑒𝑑. 𝐻𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑠𝑜 𝑎𝑓𝑟𝑎𝑖𝑑 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒. 𝐻𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑠𝑒𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑛𝑔𝑒𝑟 𝑖𝑛 𝐴𝑙𝑣𝑖𝑛'𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠. 𝑆𝑡𝑎𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑙𝑖𝑘𝑒 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡𝑜 𝑘𝑖𝑙𝑙 ℎ𝑖𝑚.
"S-stop...please!" 𝑆𝑜𝑛𝑖𝑐 𝑏𝑒𝑔𝑔𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑙𝑒𝑎𝑑𝑒𝑑, 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑜 𝑢𝑠𝑒. 𝐴𝑙𝑣𝑖𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡𝑜 𝑠ℎ𝑜𝑜𝑡, 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑠𝑢𝑑𝑑𝑒𝑛𝑙𝑦 𝑆𝑜𝑛𝑖𝑐 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑎 𝑠𝑤𝑜𝑜𝑠ℎ 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑚𝑎𝑙𝑙 𝑐𝑙𝑖𝑐𝑘 𝑜𝑓 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑐𝑢𝑓𝑓𝑠.
"Let me go, you stale buiscuit!" 𝐴𝑙𝑣𝑖𝑛 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑤𝑖𝑔𝑔𝑙𝑒 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑢𝑓𝑓𝑠, 𝑏𝑢𝑡
"My handcuffs are inescapable, pal,"
𝐴𝑙𝑚𝑜𝑛𝑑'𝑠 𝑚𝑒𝑠𝑚𝑒𝑟𝑖𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑣𝑜𝑖𝑐𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑚𝑢𝑠𝑖𝑐 𝑡𝑜 𝑆𝑜𝑛𝑖𝑐'𝑠 𝑒𝑎𝑟𝑠. 𝐻𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑎𝑛𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑞𝑢𝑖𝑡𝑒 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑖𝑡, 𝑠𝑢𝑐ℎ 𝑎 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙 𝑦𝑒𝑡 𝑟𝑒𝑡𝑖𝑟𝑒𝑑 𝑠𝑜𝑢𝑛𝑑.
"I'll get the chipmunks on you, Sonic!," Alvin cried. "You'll regret ever crossing me!"
𝐵𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑜𝑠𝑒 𝑤𝑒𝑟𝑒 ℎ𝑖𝑠 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑤𝑜𝑟𝑑𝑠 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑠ℎ𝑢𝑡 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑝 𝑐𝑎𝑟.
𝐴𝑙𝑚𝑜𝑛𝑑 𝑐𝑎𝑚𝑙𝑦 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑆𝑜𝑛𝑖𝑐. 𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑚𝑒𝑡 𝑒𝑦𝑒𝑠, 𝑐𝑎𝑢𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑢𝑡𝑡𝑒𝑟𝑓𝑙𝑖𝑒𝑠 𝑖𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑡𝑜𝑚𝑎𝑐ℎ. 𝐴𝑙𝑚𝑜𝑛𝑑 𝑘𝑛𝑒𝑒𝑙𝑒𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑡𝑜 𝑆𝑜𝑛𝑖𝑐.
"Are you alright? Where did he hurt you?"
𝐴𝑙𝑚𝑜𝑛𝑑'𝑠 𝑔𝑒𝑛𝑡𝑙𝑒 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑆𝑜𝑛𝑖𝑐 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑛𝑒𝑟𝑣𝑜𝑢𝑠. 𝐻𝑒 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑠𝑝𝑒𝑎𝑘 𝑏𝑢𝑡 𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑜𝑢𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑠𝑎𝑑 𝑤ℎ𝑖𝑛𝑒.
"It's alright. I understand you're scared. We can talk about it in my office, Okay?"
𝐻𝑒 𝑝𝑖𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑢𝑝 𝑆𝑜𝑛𝑖𝑐 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑎 𝑑𝑖𝑓𝑓𝑒𝑟𝑒𝑛𝑡 𝑐𝑜𝑝 𝑐𝑎𝑟.
𝑳𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒅𝒊𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒐 𝒃𝒍𝒐𝒐𝒎.
YOU ARE READING
Sonic x Almond Cookie angst book
Storie d'amoreits sad. its love. its heartbreak. youll love this ship fic if you couldnt tell.... this is a joke