Bdjdjdjdb
I 😭START 😭THE 😭DAY 😭LIE 😭AND END 😭WITH 😭THE 😭TRUTH😭 THAT 😭IM 😭DYING😭 FOR😭 THE 😭KNIFE
theres like very light mentions of abuse at the end so if ur sensitive ill put it in bold so you can skip it
🦁 is ed sheeran
👹 is the woman
𓂺𓂺𓂺𓂺𓂺𓂺𓂺𓂺𓂺𓂺𓂺𝑆𝑜𝑛𝑖𝑐 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑔𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝐴𝑙𝑚𝑜𝑛𝑑 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑑𝑎𝑦. 𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑡𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑒𝑎𝑐ℎ𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑚𝑜𝑟𝑒, 𝑙𝑖𝑠𝑡𝑒𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑚𝑢𝑠𝑖𝑐 𝑡𝑜𝑔𝑒𝑡ℎ𝑒𝑟.. 𝑂𝑛𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑆𝑜𝑛𝑖𝑐 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑓𝑒𝑙𝑙 𝑎𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝 𝑛𝑒𝑥𝑡 𝑡𝑜 𝐴𝑙𝑚𝑜𝑛𝑑. 𝐵𝑢𝑡 𝐴𝑙𝑚𝑜𝑛𝑑 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 ℎ𝑒𝑙𝑝 𝑏𝑢𝑡 𝑔𝑒𝑡 𝑓𝑙𝑎𝑠ℎ𝑏𝑎𝑐𝑘𝑠 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑝𝑎𝑠𝑡. 𝑂𝑛𝑒 𝑛𝑖𝑔ℎ𝑡, 𝐴𝑙𝑚𝑜𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑡 𝑛𝑒𝑎𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑖𝑟𝑒𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒 𝑑𝑟𝑖𝑛𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑎 𝑔𝑙𝑎𝑠𝑠 𝑜𝑓 𝑟𝑒𝑑 𝑤𝑖𝑛𝑒. 𝑆𝑜𝑛𝑖𝑐 𝑠𝑎𝑡 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑛𝑒𝑥𝑡 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚.
"Ah.. i've put Walnut to sleep. What are you doing?🦔"
"I'm just.. having a drink.🥜"
𝑆𝑜𝑛𝑖𝑐 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑡𝑒𝑙𝑙 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑠𝑛'𝑡 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡."A-are you sure? It's okay to not be okay, you know..🦔"
𝐴𝑙𝑚𝑜𝑛𝑑 𝑠𝑖𝑔ℎ𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑓𝑎𝑐𝑒𝑑 𝑆𝑜𝑛𝑖𝑐."Sonic, do you ever feel like you've already done something?🥜"
"You mean like deja vu?🦔"
"Yeah.. like that.🥜"
"Well.. rarely. But it does feel weird.🦔"
"Oh..🥜"
"Why do you ask?🦔"
"I don't know.. I just.. you remind me of someone.🥜"
"Who?🦔" 𝑆𝑜𝑛𝑖𝑐 𝑘𝑖𝑛𝑑 𝑜𝑓 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑘𝑛𝑜𝑤, 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑡 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑖𝑚𝑝𝑜𝑟𝑡𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝐴𝑙𝑚𝑜𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑟𝑜 𝑟𝑢𝑖𝑛 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑦 ℎ𝑎𝑑.
"My ex husband.. i'm not too sure, though, its....its been a long time..🥜"
ғʟᴀsʜʙᴀᴄᴋ
𝑨𝒍𝒎𝒐𝒏𝒅𝒔 𝑯𝒊𝒈𝒉𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍 𝒅𝒂𝒚𝒔𝐴𝑙𝑚𝑜𝑛𝑑 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 ℎ𝑒𝑙𝑝 𝑏𝑢𝑡 𝑎𝑑𝑚𝑖𝑟𝑒 𝐸𝑑 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑎𝑓𝑎𝑟. 𝑂𝑛 𝑡ℎ𝑜𝑠𝑒 𝑑𝑎𝑦𝑠 ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑡 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑒 𝑜𝑢𝑡𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑛𝑒𝑎𝑟 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑝𝑖𝑛𝑘 ℎ𝑦𝑑𝑟𝑎𝑛𝑔𝑒𝑎 𝑏𝑢𝑠ℎ. 𝑊𝑎𝑡𝑐ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑠 𝑐𝑎𝑟𝑠 𝑜𝑢𝑡𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙 𝑠𝑝𝑒𝑑 𝑏𝑦. 𝐴𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒, ℎ𝑒 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑎𝑠 𝑖𝑓 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑦 𝑠𝑜 𝑠𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦.
𝑈𝑛𝑡𝑖𝑙 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑏𝑦.
𝐴𝑙𝑚𝑜𝑛𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑎𝑑𝑒𝑑 𝑏𝑜𝑦. 𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑘𝑖𝑛𝑑 𝑜𝑓 𝑠ℎ𝑜𝑟𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑢𝑔𝑔𝑒𝑑𝑙𝑦 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠𝑜𝑚𝑒. 𝑇ℎ𝑒 𝑏𝑜𝑦 𝑠𝑎𝑡 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑟𝑒𝑒 𝑔𝑖𝑟𝑙𝑠 𝑎𝑡 𝑎 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑡𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑜𝑢𝑡𝑠𝑖𝑑𝑒. 𝐴𝑙𝑚𝑜𝑛𝑑 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑠𝑡𝑜𝑝 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑖𝑛𝑔. 𝐻𝑒 𝑘𝑛𝑒𝑤 ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑎 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑐𝑒, 𝑏𝑢𝑡... 𝐼𝑓 ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑎𝑡𝑙𝑒𝑎𝑠𝑡 𝑡𝑎𝑙𝑘 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑢𝑦, 𝑚𝑎𝑦𝑏𝑒...
YOU ARE READING
Sonic x Almond Cookie angst book
Romanceits sad. its love. its heartbreak. youll love this ship fic if you couldnt tell.... this is a joke