credit to
bitterporridge for the idea
tythis chapter so edgy heehee 😜🤪
so wuirkqy
so cute
uwu xd owo nya *vomits*
😘😘i felt pain when i wrote this. So... cringe...so... "The bad boy's pet GLMM 13+ uwu"
😭🤪🤪🤞😜🤩🤤🙏😩🏰= royale high girl
🧨= Squid game doll
🍪= the waiteryou know the rest yada ysda yada
𓆉︎𓂸𓆉︎𓂸𓆉︎𓂸𓆉︎𓂸𓆉︎𓂸𓆉︎𓂸
𝐴𝑙𝑚𝑜𝑛𝑑 𝑝𝑢𝑡 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑐𝑜𝑎𝑡, 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑢𝑟𝑒 𝑡𝑜 𝑐ℎ𝑒𝑐𝑘 𝑓𝑜𝑟 𝑎𝑛𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑟𝑜𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑖𝑡. 𝐻𝑒 𝑏𝑢𝑡𝑡𝑜𝑛𝑒𝑑 𝑢𝑝 ℎ𝑖𝑠 𝑠ℎ𝑖𝑟𝑡 𝑠𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦, 𝑐𝑎𝑟𝑒𝑓𝑢𝑙𝑙𝑦, 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑒𝑠𝑡 𝑡𝑜 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑔𝑜𝑜𝑑. 𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑎𝑠 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑑𝑎𝑡𝑒 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒... 𝑢𝑚... 𝐴 𝑙𝑜𝑛𝑔 𝑡𝑖𝑚𝑒! 𝐻𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑏𝑎𝑟𝑒𝑙𝑦 ℎ𝑜𝑙𝑑 𝑖𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑥𝑖𝑡𝑒𝑚𝑒𝑛𝑡. 𝐹𝑖𝑛𝑎𝑙𝑙𝑦.. 𝐴𝑛𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑠!
𝒃𝒖𝒕.. 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒇 𝒉𝒆 𝒕𝒖𝒓𝒏𝒔 𝒐𝒖𝒕 𝒍𝒊𝒌𝒆.. 𝒉𝒊𝒎?
𝑆𝑡𝑜𝑝.
𝐼𝑡 𝑐𝑎𝑛'𝑡 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛 𝑡𝑤𝑖𝑐𝑒.
...
𝑇𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑟𝑑𝑒𝑠𝑡 𝑡𝑜 𝑟𝑒𝑚𝑜𝑣𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑎𝑑 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡𝑠, ℎ𝑒 𝑡𝑖𝑔ℎ𝑡𝑒𝑛𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑡𝑖𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑖𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑒𝑠𝑡 𝑡𝑜 𝑎𝑝𝑝𝑙𝑦 𝑚𝑎𝑘𝑒𝑢𝑝."Sonic, are you ready?🌰"
"Just a sec!🦔"
𝑆𝑜𝑛𝑖𝑐 𝑝𝑢𝑡 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑒𝑒𝑙𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑎𝑐𝑒𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑖𝑟𝑠. 𝐼𝑡 ℎ𝑎𝑑 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑎 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑤𝑜𝑟𝑛 𝑡ℎ𝑜𝑠𝑒 ℎ𝑒𝑒𝑙𝑠, 𝑏𝑢𝑡 ℎ𝑒 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑔𝑜𝑡 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑛𝑔 𝑜𝑓 𝑖𝑡.
𝐴𝑙𝑚𝑜𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑠 𝑤𝑎𝑖𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑝𝑎𝑡𝑖𝑒𝑛𝑡𝑙𝑦 𝑓𝑜𝑟 𝑆𝑜𝑛𝑖𝑐 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟. 𝐻𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠
"Wow.. you look beautiful.. i mean handsome. I mean pretty. I mean nice!!!!!🌰" 𝐴𝑙𝑚𝑜𝑛𝑑 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑛𝑜𝑡 𝑡𝑜 𝑠𝑡𝑢𝑚𝑏𝑙𝑒 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑜𝑟𝑑𝑠 𝑏𝑢𝑡 𝑓𝑎𝑖𝑙𝑒𝑑. 𝐵𝑎𝑑𝑙𝑦. 𝑙𝑖𝑘𝑒, 𝑠𝑜 𝑏𝑎𝑑. 𝐿𝑖𝑘𝑒 𝑠𝑡𝑢𝑝𝑖𝑑.
𝑎𝑛𝑦𝑤𝑎𝑦𝑠.
𝑆𝑜𝑛𝑖𝑐 𝑔𝑎𝑣𝑒 𝑎𝑛 𝑎𝑘𝑤𝑎𝑟𝑑 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒.
"thank you! so do you.🦔"
𝐴𝑙𝑚𝑜𝑛𝑑 𝑏𝑙𝑢𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡𝑙𝑦. 𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑐𝑎𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑟𝑜𝑣𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑀𝑖𝑡𝑠𝑘𝑖 𝐷𝑖𝑛𝑒𝑟.
(like, they parked there. Not drove into the building. they DID NOT drive into the building.)
𝑰𝒏𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒊𝒏𝒆𝒓..."Table for two, please!🦔" 𝑇ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑖𝑡𝑒𝑟 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑚. 𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑏𝑎𝑐𝑘. 𝐻𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑗𝑢𝑑𝑔𝑖𝑛𝑔𝑙𝑦. 𝐿𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑦 ℎ𝑎𝑑 𝑑𝑜𝑛𝑒 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑟𝑜𝑛𝑔 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚. 𝑇𝑜 𝑆𝑜𝑛𝑖𝑐, ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑘𝑖𝑛𝑑 𝑜𝑓 𝑓𝑎𝑚𝑖𝑙𝑖𝑎𝑟. 𝐵𝑟𝑜𝑤𝑛 𝑓𝑢𝑟, 𝑏𝑟𝑜𝑤𝑛 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑎 ℎ𝑜𝑜𝑑𝑖𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎𝑛 𝐴 𝑜𝑛 𝑖𝑡. 𝐵𝑢𝑡 ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑎 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑚𝑢𝑠𝑡𝑎𝑐ℎ𝑒, 𝑠𝑜 𝑖𝑡 𝑜𝑏𝑖𝑣𝑜𝑢𝑠𝑙𝑦 𝑤𝑎𝑠𝑛'𝑡 𝑎𝑛𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑆𝑜𝑛𝑖𝑐 𝑘𝑛𝑒𝑤.
"Okay. Follow me, please.🍪"
𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑓𝑜𝑙𝑙𝑜𝑤𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑡 𝑑𝑜𝑤𝑛.
𝐴𝑙𝑚𝑜𝑛𝑑 𝑏𝑟𝑜𝑤𝑠𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑒𝑛𝑢 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦, 𝑙𝑖𝑘𝑒 ℎ𝑒 𝑘𝑛𝑒𝑤 𝑒𝑥𝑎𝑐𝑡𝑙𝑦 𝑤ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑.
"Do you want to get wine?🌰"
𝑆𝑜𝑛𝑖𝑐 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑠𝑢𝑝𝑟𝑖𝑠𝑒𝑑. 𝐻𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑖𝑡 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒. 𝐵𝑢𝑡 𝑖𝑓 𝐴𝑙𝑚𝑜𝑛𝑑 𝑙𝑖𝑘𝑒𝑑 𝑖𝑡, 𝑖𝑡 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑏𝑒 𝑏𝑎𝑑.
"Sure. two red wines please!🦔"
𝑇ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑖𝑡𝑒𝑟 𝑔𝑎𝑣𝑒 ℎ𝑖𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑠𝑢𝑠𝑝𝑖𝑐𝑖𝑜𝑢𝑠 𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑒𝑦𝑒 𝑒𝑣𝑒𝑟. 𝐿𝑖𝑘𝑒, 𝐸𝑉𝐸𝑅.
"comINGRIGHTUP.🍪"
𝐴𝑙𝑚𝑜𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑆𝑜𝑛𝑖𝑐 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑒𝑎𝑐ℎ𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟, 𝑏𝑜𝑡ℎ 𝑐𝑜𝑛𝑓𝑢𝑠𝑒𝑑.
"What was that about?🌰"
"I don't know.🦔"
𝑊ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑎𝑖𝑡𝑒𝑑 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑑𝑟𝑖𝑛𝑘𝑠, 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑒𝑎𝑐ℎ𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑘𝑖𝑛𝑑 𝑜𝑓 𝑎𝑘𝑤𝑎𝑟𝑑𝑙𝑦.
𝑀𝑖𝑡𝑠𝑘𝑖 𝑠𝑜𝑛𝑔𝑠 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑒𝑜𝑝𝑙𝑒 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑑𝑎𝑛𝑐𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑎𝑛𝑐𝑒 𝑓𝑙𝑜𝑜𝑟.
"Um.. Do you want to dance?🦔" 𝑆𝑜𝑛𝑖𝑐 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑. 𝐴𝑙𝑚𝑜𝑛𝑑 𝑏𝑙𝑢𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑠, 𝑏𝑢𝑡 𝑐ℎ𝑢𝑐𝑘𝑙𝑒𝑑.
"Of course.🌰"
𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑎𝑛𝑐𝑒 𝑓𝑙𝑜𝑜𝑟 𝑎𝑠 𝑎 𝑠𝑜𝑛𝑔 𝑒𝑛𝑑𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 '𝑌𝑜𝑢𝑟 𝐵𝑒𝑠𝑡 𝐴𝑚𝑒𝑟𝑖𝑐𝑎𝑛 𝐺𝑖𝑟𝑙' 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔. 𝑆𝑜𝑛𝑖𝑐 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑. 𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑎𝑣𝑜𝑟𝑖𝑡𝑒 𝑠𝑜𝑛𝑔!
"Come on, Almond!"
𝒊𝒇 𝒊 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅, 𝒊'𝒅 𝒃𝒆 𝒂 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒔𝒑𝒐𝒐𝒏 𝒂𝒏𝒅
𝒌𝒊𝒔𝒔 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒊𝒏𝒈𝒆𝒓𝒔 𝒇𝒐𝒓𝒆𝒗𝒆𝒓♪♡︎
YOU ARE READING
Sonic x Almond Cookie angst book
Romanceits sad. its love. its heartbreak. youll love this ship fic if you couldnt tell.... this is a joke