"Ale takhle nesmíš stát při střílení!,, vstřelila jsem šíp rovnou do středu terče" ale mě to vyhovuje,, bylo vidět že co nevidět ze mě dostane infarkt.
"Dobrá ale teď po mém,, úsměv z jeho tváře byl tu tam ale mě to z míry nevivedlo.
Stoupl si za mě a společně semnou chytil luk" dej loket do výšky ramene ruka tě přestane tak moc bolet,, monotónní hlas jenž jsem slyšela nebyl takový ten radostný a čiperný ale, respektivě zněl šla autorita.
Šíp se opět zabodl do středu terče.~~~
"Proč jsem mu nemohla utrhnout hlavu?!,, má kamarádka nesnáší když mě někdo poučuje" Nao uklidní se vždyť jenom jsem střílela ale jinak to není tak hrozné,, sama jsem tomu nevěřila ale co.
"Oběd vážení a Tonyho dneska ne vařil,, jasal Barton ale já jist nechtěla. V jejich nestřeženou chvíli jsem se pokusila zmizet na střechu... No pokus se ne vydařil" kampak? Mazej si sednou vařil jsem já takže jí všichni,, ukázal Barton na židli vedle Romanoff. Útěk nevyšel ale jediná na mě otázka tak mizím.Povídáli si vzato mezi sebou zatímco já si v hlavě povídala s Nao " nemám je ráda,, mručela Nao" Nao nech toho... Dokuď se mě neptají budeme hodný ano!,, mám Nao ráda ale s tímhle ji nemůžu dát za pravdu " tak jo já vařil kdo umývá?,, ať jsem chtěla nebo ne tak jsem řekla že to umyju.
~~~
Domyla jsem poslední talíř a Nao seděla na lince vedle mě" okamžitě slez z té linky!,, " vždyť jsem nic nepovedla..,,.
" Tak co jdeme trénovat?,, achjo já zapomněla " jasně Bartone jen počkej,, dotřela jsem nádoby a šla do tělocvičny.Stála jsem na střeše ikdyž jsem měla jít za Clintem.
Stala jsem na kraji když jsem se nemohla hnout... V dálce jsem uslyšela něčí pláč....
" Nao přestaň mám strach,, pláč se roznášel po celém rodinném sídle.
Alex přišla do pokoje své sestry
až moc dobře viděla Nao jenž se tyčíla nad mrtvým tělem Irisiny chůvy" Nao odstup od Iris! Vrať se do těla z nějž si vyšla!,, Nao si uklidnila a s krvežiznivým pohledem zmizela.
" Iris!? Mé dítě,, do pokoje v běhla matka Iris a Alex.
" dráha takhle to již nejde... Musíme zmizet,,....
začala jsem cítit jak Nao má čím dál větší hlad ale já jí tentokrát nemůžu a ani nedokážu zabránit.
. . .
Je mi líto že dneska je tak krátká kapitola ale poslední dobou nemám tolik času tak jen krátce.
Zatím páčko 😄
ČTEŠ
~ Arrows of darkness ~
FanfictionOn střelec s temnou minulostí ,ona jeho kořist jenž si rozhodl vzít bez ptani . On lukostřelec,ona lovkyně lidí. On člověk jenž zachraňuje životy ,ona vrah kterým být nechce ale nema na výběr .Slib je slib ne snad? On hrdina ,ona zločinec jenž se ch...