⭐𝓯𝓲𝓻𝓼𝓽⭐

403 13 0
                                    

pohled Sáry
je pondělí ráno a mě zazvonil ten satanistický krám jménem "budík". Vypla jsem ho a pospávala dál až do doby než mi do pokoje vletěla mamka "sakra Sáro stávej nestihneš kvůli tomu školu!" řekla a já na ní koukala jako děláš si srandu? kývla jsem a mamka odešla. Po asi 4 minutách trucováním mě sebevědomí přesvědčilo že bych opravdu měla stávat když v tom ke mě na postel přiběhla Charlie a začala mě olizovat "no jo už vstávám Charlie nech mě" řekla jsem se smíchem a Charlie slezla z postele a poslušně čekala až dostane jídlo.

vstala jsem  vzala jsem si chlupaté pantofle a šla jsem do obýváků a dala jsem jí granule a s nakrájením masem prý je to výživné či co, a nalila jí čistou vodu a šla se rochnit ve skříni, kde jsem si vzala tyto věci:

vstala jsem  vzala jsem si chlupaté pantofle a šla jsem do obýváků a dala jsem jí granule a s nakrájením masem prý je to výživné či co, a nalila jí čistou vodu a šla se rochnit ve skříni, kde jsem si vzala tyto věci:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

a  štrádovala jsem si to do koupelny. Hodila jsem tyto věci na skříň a zalezla jsem do sprchy. Užívala jsem si pocit jak na mě stékají kapky teplé vody a pak jsem se vzpamatovala, usušila a vylezla ze sprchy obmotaná osušku. Před zrcadlem jsem si nanesla řasenku a lesk na rty, ano hádáte dobře moc se nemaluju a když už jo tak to musím mít sakra dobrý důvod. Oblékla jsem se a začala si fénovat vlasy.

PO ASI 18 MINUTÁCH 
vylezla jsem z koupelny a šla se nasnídat "mamiii co je k snídani?" zakřičela jsem ale nikdo se neozýval. Šla jsem blíž ke sporáku s nápadem si udělat míchané vajíčka, teda než jsem našla papírek na kterém stálo 

Ahoj zlato, už jsem v práci takže jsem ti
 nestihla nic připravit tak mě
omluv a po škole budeš muset
 jet autobusem budu díl v práci promiň Mamka. 

ok takže teď doufám že máme vajíčka a.............................




























počkej

































ne vážně počkej





























no to víš že nemáme super takže jdu do školy zase bez snídaně nevadí tak stane se ne?
do školy se mi ani tolik nechce komu taky jo že jo? ale my se nedávno přistěhovaly a jdu do nové školy a to představovaní je asi nejotravnější. No nic jdu si pro batoh a jdu pálit do školy teda dřív na autobus, do školy jdu až do Humpolce takže ještě horší budu muset dojíždět už se úplně "těším". Nazouvám si svoje swag vans boty a razím na autobus.

došla jsem na zastávku a tam překvapivě nikdo nebyl "jo kdo by taky dojížděl do školy že?" řekla jsem si pro sebe ale zakřikla jsem to, když přijel autobus tak byl nařachanej lidí. No nene volný sedadlo rychle jsem přiběhla k sedadlu a sedla jsem si a vedle mě pozdravila nějaká holka v mém věku asi tak "ahoj ty jsi tady nová že?" řekla ta holka "em jo jsem" řekla jsem a koukla jsem se na ní, já jako introvert jsem se styděla a nechtěla jsem se moct bavit. "a jak se jmenuješ?" zeptala se "n-n-no já jsem Sára a ty?" řekla jsem a koukala jsem do mobilu na instagram "já jsem Zuzka ale říkej mi Zuzu" řekla a usmála se "hmm" odpověděla jsem a dál se koukala do mobilu.

 " A v jakým jsi ročníku?" zeptala jsem se a pokusila se o úsměv "do 3 ty?" řekla Zuzka "do 2" řekla jsem a už jsme byly u školy "já chodím do jiné tak se měj Sáro"  řekla Zuzka "jo tak ahoj" řekla jsem a vyšla z autobusu "tak jsem tady co teď" řekla jsem si pro sebe a vyšla jsem do školy. Jdu k ředitelovy se zeptat do jaké třídy jdu. Zaklepala jsem na ředitelnu a vyšla jsem

__________________________________________
Takže tohle je konec této epizody každopádně bych těla aby to mělo kolem 30-40 dílů jinak doufám že se těšíte takže zatím papa :D jinak děkuju za 7 přečtění  xd 

Zase Šťastná/Kex Crew/Kde žijí příběhy. Začni objevovat