řekla jsem a koukala mu přímo do očí "no víš......"
_______________________________
"no víš jak se vůbec jmenuješ?? na první pohled se mi zdáš sympatická" řekl a usmál se "jmenuju se Sára" řekla jsme a ironicky se pousmála "Já jse......." začal Bowtea a já ho přerušila "já vím Patrik nebo Botman......... sleduju tě :D a no... eh nic nech to být stejně mi jede autobus takže ahojj" povzdechla jsem si a pomalu šla k autobusu "ne počkej dáš mi instagram?" poprosil mě "fajn :D jmenuju se tam: _._saruska_._" řekla jsem a bez jeho odpovědi jsem šla do busu "netěším se domů mamka je na mě poslední dobou hnusná nejraději bych se chtěla odstěhovat)
doma:
odemykám dveře s nadějí že mamka není doma........hm tak nic je doma "ahoj mami jsem doma a co tu dělají ty kufry?" zavolala jsem na barák a mamka šla po schodech dolů "Sáro ty si mě nepřej tohle jsou tvoje kufry a padej mi z očí!!!!!, a já ti už nic neplatím" řvala na mě mamka a já jsem si šla do kuchyně pro pytel od odpadků a naházela do nich všechny moje boty a nazula jsem si moje Vans a odešla z domů na jedu stranu jsem byla ráda ale na druhou nevim kde budu bydlet.... nemám tu nikoho kromě Bowteaho jdu mu zavolat přes instagram dokud chytám naší wi-fi.
Hovor: (S= Sára, B= Bowtea)
B= Ahoj, co potřebuješ?
S= Ahoj, promiň že otravuju ale máš tak celý týden volný dům?
B= jasný, ale proč?
S= to ti řeknu až dorazím pošli mi adresu prosím.
B= okey tak tě za chvíli čekám
S= dobře tak ahojjj
B= čau čauvyhledala jsem autobus co jel do Humpolce a jeden jel za pár minut na zastávce která je tady za rohem rychle jsem sebrala vše co jsem sebou měla a vydala se na cestu............ Už jsem byla na zastávce a akorát přijížděl autobus vlezla jsem si do něho, vyndala sluchátka a už jen čekala.
time skip:
byla jsem na místě a jela jsem s dvěma kuframa na danou adresu. Zazvonila jsem a z domu vyšel Bowtea "ty kráso ty toho máš no pojď dál :D" řekl a já děkovně kývla a vzala si kufry "počkej dej mi to vezmu ti to" řekl a já se na něho vražedně podívala "tak jo ale nech mi ten jeden kufr xd" řekla jsem a usmála se na něho "no tak dobře no" zasmáli jsme se hodně mezi tím co jsme šly do jeho pokoje (guys jako že má Bowtea velký pokoj že má třeba manželskou postel ok? btw já vím že to není asi reálný ale tak neva prostě si to představte díkessss :D) šly jsme do jeho pokoje a hodila jsem si věci někam do rohu pokoje. "co budeme dělat?" zeptala jsem se a Patrikovy začal zvonit mobil "to musím zvednout čkj tady" řekl mi a já si vyndala mobil z kapsy a utíkala na tt
po 6 minutách
"no konečně" řekla jsem když se Bowtea vracel "my máme z Kex crew stream nebude ti to vadit že ne?" řekl a já se na něho podívala šťastně a zárověň zamyšleně "jasně že ne ale počkat to už je pátek? " řekla jsem hodně zaraženě "no vlastně jo hele klidně si sedni tady a jestli hceš můžeš poslouchat nebo být na mobilu a ještě jednou nevadí ti to fakt že ne?" řekl a já si sedla na bobík šikmo u počítače. Už to začalo a já tomu nemůžu uvěřit.......
__________________________
guys já to tady šmiknu a další část bude asi až ve čtvrtek teď nebudu mít vůbec čas takže se zatím mějte a páčkooo :DDD
ČTEŠ
Zase Šťastná/Kex Crew/
FanfictionAhoj jmenuju se Sára Veselá je mi 17 let bydlím pořád u rodičů. jednoho dne se jdu podívat za kamarádkou do Humpolce a tam jsem potkala je..... pokud tě to zajímá tak sleduj a uvidíš co se stane :D