bylo hodně dlouhé představování a já to ani dál nějak neposlouchala jen vím že si říkaly nějaký 3 příběhy že jeden je pravda a dva jsou lež a já vám to asi ani nemusím říkat :D (já teď nevim jestli to streamovaly ale je o tom video takže teď to jakože streamujou xd pozn. a.) ale nejvíc mě překvapilo že se tam baví o s*xu a já ani nevím proč ale nějak mě píchlo u srdce když jsem zaslechla že Bóťa když byl opilej si to rozdal s random holkou na ulici (prostě idk jak mě to napadlo ani se to nestalo ale prostě ehhh nezabijte mě za to mě to taky nedává smysl ale nechám to tam ať je prd*l pozn. a.)
no dál jsem to neřešila a zas byla na instagramu do tý doby než MarweX řekl "hele Bowtea koho tam máš v tom rohu?" já jsem se podívala na botmana "hele Sáro oni tě celou dobu vidí" řekl Bowtea a já se na něho vražedně podívala "děláš si ze mě prd*el? to si mi nemohl říct" řekla jsem a smála se u toho "ne nemohl protože jsem to nevěděl ale tak rovnou můžeš pozdravit" řekla Botman a já se začla hrozně smát až jsem pomalu začínala mít záchvat smíchu 😂.
"Jinak teda ahoj chate a ahoj Marwexi, Cuky, Dejvíku a Morry" řekla jsem a Boťa se mi začal hrozně smát "a čemu se tlemíš ty Bóťo" začal řvát Morry a já se začala smát ještě víc "nic já radši jdu" řekla jsem a zvedla se z Bobíku (ten kdo by nevěděl je to toto:
"Kam bys jako šla?" Zeptal se mě Bóťa "tvl třeba na záchod? Jo a kde máte koupelnu? 😂" Řekla jsem a už byla u dveří " když vyjdeš ze dveří tak rovně a druhé dveře vlevo" řekl Bóťa a já vyšla ze dveří a šla na záchod.
pohled Bóti:
Sára šla na záchod a mě se začly kluci ptát na různé otázky "no to ne legendární BoTmAn má holku xdd" zařval Morry a mě málem praskly ušní bubínky a najednou tu zazněla ta otázka "Bóťo kdyby Jen KDYBY si se Sárou chodil chtěl bys do budoucna s ní děti?" zeptal se Mára samozřejmě kdo jiný (hey hey hey já vím že Mára už není v Kex Crew ale budem dělat že tam ještě je ok? :D) "hele asi spíž ne než jo Sára se mi mega líbí ale prostě píčo představ si že by existoval Botman junior" řekl jsem a všichni se začli tlemit jako postižení "no dobrý takže radši nešukej :D" řekl Cuky a já se začal taky smát jako blázen.
Pohled Sáry:
vycházela jsem z koupelny a šla zase zpátky do Bóťi pokoje a byla jsem celkem smutná ani nevím proč hrozně jsem byla nadšená že Prostě Bóťa řekl že se mu líbím protože mě taky ale byla jsem smutná že do budoucna třeba za 3-4 roky bůh ví jak se to vyvine tak nechce mít děti a já ho asi chápu teď se ani moc neznáme ale stejně mě to mrzí a to ani nevím proč. otevřela jsem dveře a první věc co jsem zaregistrovala byla že se na mě Bóťa usmíval ale nevím jestli to bylo na mě ale i tak jsem se začla červenat. Sedla si na postel vytáhla mobil z kapsy a projíždila Tik tok.
po streamu:
Bóťa vypnul stream a šel si sednou ke mě "co budeme dělat?" zeptala jsem se a hned mě napadla jedna věc začla jsem se pousmívat "půjdeme ven na procházku :DDD" řekla jsem a Bóťa se na mě koukal jako na debila "no tak jo božeeee" řekl Bóťa a já doslova vyskočila z postele a šla k vchodovým dveřím.......
____________________________________
Takže tohle je konec další kapitoly já vám strašně děkuju za 240 zhlédnutí této knížky a já se na vás budu těšit o víkendu na další kapitolu a hezký silvestr páčkoooo :D
ČTEŠ
Zase Šťastná/Kex Crew/
FanficAhoj jmenuju se Sára Veselá je mi 17 let bydlím pořád u rodičů. jednoho dne se jdu podívat za kamarádkou do Humpolce a tam jsem potkala je..... pokud tě to zajímá tak sleduj a uvidíš co se stane :D