✨ 𝓯𝓲𝓯𝓽𝓱 ✨

202 10 4
                                    

Vycházeli jsme z pokoje a kráčeli jsme si to do předsíně kde si vzal Bowtea klíče a peněženku. Zamykali jsme vchodový dveře a šli do Tesca. Cestou jsme potkali Nějakou holku, která šla směrem k nám zastavila se u nás a začla se s Bóťou líbat nevěděla jsem co mám dělat tak sem si vzala z kapsy sluchátka pustila jsem si One Dance od Drake (nahoře máte tu songů) a šla do Tesca nejdřív jedná slza a najednou jich bylo několik brečela jsem kvůli němu a on právě teď spí s nějakou borkou.
 

POHLED BOTMANA
Nejdřív jsem nevěděl kdo to je ale najednou když jsme se od sebe odtrhli jsem zjistil že je to (idk jestli má nebo měl Bóťa  přítelkyni pac jsem neměla čas a moc jsem teď nechodila na streamy ani moc nekoukala na videa) že je to Lily "ahoj zlato co tu děláš" řekla a koukala mi přímo do očí "ahoj no jak to říct jsem tu s kamarádem" řekl jsem a koukal okolo a viděl jsem Sáru s kapucí jak jde do obchodu Sakra měl bych se rozhodnout kdo se mi vlastně líbí řekl jsem si pro sebe "hele Lily měli bychom si promluvit o nás" řekl jsem a držel ji za ruce.

Koukala na mě jak na vraha. Vzala mě za ruku a šli jsme si sednout na lavičku "víš Páťo já ti něco musím říct" jak jsem to uslyšel začli ve mě plavat různé myšlenky ona je těhotná, ona mě podvedla, je se mnou kvůli penězům, myslel jsem že se asi zblázním a tak jsem řekl "no tak říkej" byl jsem celej nedockavy co ze sebe vymáčkne "no víš jsem těhotná" řekla a já myslel že se zblázním nebyl jsem moc rád ale i tak jsem se začal radovat "to bude sranda vychovávat" řekla Lily já jsem jsem se jenom pousmál a když sem se podíval směr Tesco tak Sára už vycházela zase s kapucí

POHLED SÁRY
Zašla jsem do Tesca koupila jsem si bagetu a monstera a šla jsem směr pokladnu radši jsem si sundala kapucí a utřela slzy aby si někdo nemyslel že jsem zloděj. Zaplatila jsem a šla jsem pryč. Nasadila jsem si sluchátka a šla jsem směr Patrika byt. Šla jsem kolem lavičky kde seděl Bóťa s jeho asi přítelkyní a povídali už od začátku mi byla hodně povědomá ale nemohla jsem si vzpomenout. Když jsem teda bylo blízko nich tak ta borka řekla "ale ale koho pak tu máme však jsem ti říkala že je Patrik můj přítel" a v tuto chvíli mi došlo kdo to je  "já je znám hlavně mého Botmana je to můj kluk takže se opovaž je neznat jinak to s tebou skončí hodně špatně" je to ta krava že školy já věděla že ji od nekud znám "ach ahoj Lily nepoznala jsem tě" řekla jsem a šla dál začla po mě řvát že jsem socka a bezďák je pravda že jsem měla tepláky a velkou mikinu a trochu jsem tak i vypadala ale momentálně mě celkem mrzelo že se mě "PaTrIk" ani nezastal.

Došla jsem do bytu a začla si balit věci nevím kde budu bydlet ale někam půjdu ale tady ani u rodičů nebudu všichni tři mě zklamali (táta,máma a Bóťa chápeme že? Xd) najednou mi pípl mobil a píše mi moje nejlepší kamarádka Nella

N: hele vím že si trpěla k platonicky lásce k Bóťovy a vím že si našel přítelkyni ses v poho????
N: HALOOOO Sáro si tu???
S: jo jsem v poho i když mě to celkem hodně mrzí pač jsem se s Bóťou začala celkem dobře bavit no
N: aha tak to mě mrzí a volali mi tvoji rodiče prej tě vykopli tak nechceš ke mně??
S:jestli to nebude vadit budu ráda
N: jasně že ne
S: Okay za 10 minut jsem u tebe

pak už mi Nella dala zobrazeno a já jsem mohla jít čekat na bus.
TIME SKIP
Už mi dojel bus a já mohla jet k Nelle. Bydlela taky v Humpolci ale na druhým okraji takže jsem jela nějakých 8. minut
A teď ještě musím jit pár metrů po svých. Už jsem byla u vrat a zazvonila jsem ze dveří  vyběhla Nella a otevřela mi. Objala jsem si a řekla jsem "hrozně si mi chyběla" ona mě objala ještě silněji a po chvíli objímání mě pustila a šly jsem si dát věci do baráku.......

___________________________________________
AHOJJJ NU TAKZE JAK TO RICT MELA JSEM PRIJMACKY (ANO JA VIM TAK DLOUHO) ALE NEMELA JSEM MOC CAS ANI CHUT NECO PSAT TAKZE JESTLI ME OMLUVITE ALE O PRAZNINY JEDU NA HODNE TABORU TAKZE BYCH TAM MOHLA NECO NAPSAT TAKZE UZIJ TE SI TUTO KAPITOLU A JA SE ZASE OZVU ZA PUL ROKU NE DOBŘE DELAM SI SRANDU PISU TO NA DOVOLENE TAKZE SE MUZETE TESIT JESTE NA PAR DILU URCITE <33

Zase Šťastná/Kex Crew/Kde žijí příběhy. Začni objevovat