.Tepki 10.

6K 177 361
                                    

Tepki:

• Tepki için teşekkürler, @_Mia_Ginewald

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tepki için teşekkürler, @_Mia_Ginewald

W¡ Bazı karakterler dirty talk yapabilir. Eğer sevmeyip ağzını götüne kadar büzüştüren olursa sikerim. Sevmiyorsanız üstünüze alınmayın😊 çünkü sikeri-🤗

A/N¡ adı geçen karakterler sevgili evresinde değillerdir.

-Şey dermişim artık çocukları vardır-

Adı geçen karakterler reşit düşünülmüştür!

W¡ Düzeltme yapmadım! Çünkü çok üşengeç bir insanım!

Deku [NSFW sadece bir cümlede var. O kadar az yani]

Ne biliyor musun? Bu çocuk aşırı üzüldü. Bir yıldır sana platonik aşık. Ve bir defterinde sadece seninle ilgili bilgiler ve karalamalar var. SADECE sen. ALTIN DEĞERİNDE YANİ.

Öhm her neyse. Konumuzdan saptık. Üzüldü tamam mı?

Odasına çekildi ve kafasını dizlerine yaslayarak titrek bir nefes aldı. Anlamıyordu? O kadar insan içinde ne vardı da sanki, sana aşık oldu? Sonra tekrar düşündü. Tabii ki de sana aşık olacaktı. Onun gözünde eşi benzeri olmayan bir melektin.

Sadece nefes alışı verişinin sesinin duyulduğu odaya aniden kapı çalınma sesi de eklendi. Tembelce ayağa kalkıp kapıyı açtığında yüreği ağzına gelecekti.

Pijamalarınla kapısının önünde durmuştun. Tch! Cidden çocuğu kalp krizinden öldüreceksin.

Utangaç bir şekilde seni içeriye davet etti.

Açık saçlarını yana doğru atmış pencereden sızan ay ışığına dikmiştin gözlerini. Gece boyunca seni böyle izleye bilirdi fakat gelme sebebini öğrenmesi lazım.

"Sen iyi misin Y/N?"

Bak Y/N sen içemezsin kızım. Ya içme amk işte. Her neyse. Mina aklına girmişti ve biraz içmiştin. Çakır keyiftin, yani. Deku'nun kucağına çıkarken bacaklarını beline dolamış başını omzuna koymuştun. O da seni düşmemen için tutmuştu. Yatağına otururken belini sıvazlıyordu aynı zaman da. "Ne oldu Y/N? Anlatacak mısın?"

Yayık ayran gibi gülerken başını İzukunun omzundan kaldırmış ve ellerinle yanaklarını tutmuştun. "Hiç bir şey. Sadece seni ne kadar sevdiğimi söylemek istedim. Ve söyledim" dudaklarına uzanırken seni durdurmuştu.

"Senin sevgilin var Y/N, ya da flörtün. Bu yaptığın doğru değil"

Onu göğsünden itmiş sinirli nir şekilde konuşmuştun. "Ya salak mısın sen, amına koyayım? Sevgilim varken niye seni öpeyim? Orospu gönüllü müyüm ben?!"
[Eve-]

Tam kucağından kalkacakken erkekliğine sürtündüğün için inlemiş dudaklarınızı birleştirmişti.

BURDAN SONRASI ALLAHA EMANET.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 25, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MHA x Female reader (reaction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin