1

37 0 0
                                    

Busee hadi uyan tatlım ilk günden yeni okuluna geç kalma .. Uyandığımda annem bana gülümsüyordu ..Günaydın anne..Hadi yüzünü yıkada kahvaltıya gel..olur dedikten sonra kapıya yöneldim,aklıma akşam mesajlaşırken uyuyakaldığım telefonum geldi yatağımda olmalıydı yatağıma yöneldiğimde gözüm annemin babamın ve benim olduğu çerçeveye takıldı.Babamın ölümü.... 5 ay geçmişti tam tamına 5ay
Derken annem hadi buse kahvaltıya gelmiyormusun diye seslenişini duydum..tamam geliyorum anne diye seslendim ve yatagıma yoneldim içini biraz karıstırdıktan sonra telefonumu bulmuştum acmadım bile onca mesaja cevap vermek gelmedi içimden dolabıma yöneldiğimde okulun ilk günü için bir kıyafet seçmem gerektiğini farkettim ve koyu renkli yüksek bel kotumu altıma çektim ve gri dar kazağımı giyip pantolonumun içine soktum.aynaya baktığımda sarı saçlarımın darma dagın oldugumu fark ettim ve tarayıp saldım bu bir kurtulus gibi biseydi benim icin uşendigim her zaman boyle yapardım makyaj hiç yapmadım sadece çok az renk veren lip balmı dudaklarıma sürdüm.Kahvaltı sofrasına oturduğumda annem kardeşim ireme bişeyler yedirmeye çalışırken bir yandanda hadi hadi okula geç kalacaksın diyordu.Kahvaltımı bitirdim ve odama gidip çantamı aldım kapıdan cıkarken gorusuruz diyip annemi opmeyi ihmal etmedim..Kapıdan çıktım ayakkabı ne giyecegim derken gri ve penbeden oluşan pembe nike lerimi giymeye karar verdim ve kapıyı cekip asansore yoneldim.asansör bi alt kattaydı o yüzden hemen geldi aşşagı indim ve rüzgarın yüzüme vurmasına izin verdim.durağa gittim beş on dakikalık bir yolculuktan sonra gidecegim yere geldim,otobus duragının okulla arasında biraz mesafe vardı oyuzden biraz yurumem gerekti,okulun kapısına geldiğimde derin bir oh çektim.yeni bir okul yeni bir hayat derken 5 ay önceye kadar durumumuz ne kadarda iyiydi... babam kendi canına kıymadan önce...Gözlerim doldu güçlü olmalısın buse güçlü olmalısın diye düşünürken annem babam geldi aklıma ve bir anda bütün gözyaşlarımı bıraktım.zil çaldı ve hemen müdür odasına koştum.hoşgeldin Buse Ay bende seni bekliyorum ..Ben Çağrı Yeşim dedi Hiç konuşmadım ardından sınıfın 11-A derse geç kaldın bile ellerini birbirine vurup bana kapıyı gosterip iyi dersler dedi..sagolun dedikten sonra kapıya yöneldim.uzun bir kolidorun ardından merdivenleri hızla tırmandım 11- A sınıfına girdiğimde karsımda sarışın uzun boylu bir erkek ogretmen vardı..Geç kaldıgım icin ozur dilerim dedikten sonra boş bir yere oturdum.

isimsizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin