Yanına oturduğum kız kahverengi saçlıydı ve aynı benim gozlerim gibi açık kahve rengi gozleri vardı.Hoşgeldin adım nurten dedi ve elini bana uzattı hiç beklemiyordum doğrusu bende buse dedim ve elini sıktım.Zil çaldı ve yanımıza bir kız daha geldi bu kızda kahverengi saçlıydı,üzerinde bir kot ve askılı siyah bir bluz vardı ve bizr yaklastı tam nurtenle dısarı cıkacaklardı ki nurten bana seslendi sende bizimle gelsene ? ..peki dedim ve yanlarına gittim diger kız bana adının zeynep olduğunu soyledi yenisin sanırım dediginde evet diyerek gulumsedim..Çekingen biri oldugum icin en azindan bir kaç gun yanlız kalacagım diye dusunurken iki kişiyle tanışmanın mutluluğuyla yaşıyordum bahçeye cıktık ve yanımıza bir erkek geldi biri okulumuza hoşgeldin sarı dedi ardından nurtene kolunu attı yanımıza uzaktan bir erkek daha geliyordu bu erkek kahverengi gozlere sahip sarışın oldukçada karizmatik birine benziyordu yanımıza geldiğinde zeynebe kim bu fıstık diye sordu.. Ben emre diye elini uzattıgında bende buse dedim ve elini sıktım..ders zili çaldıgında nurten okul çıkışı kafeye gidicez sende gelsene diye sorduğunda önce bi düsündüm ve ardından olur yapacak bişeyimde yok zaten..Nurten baksana hiç sormaya fırasat olmadı hangi okuldan geldin sen? .. Yaklasık 5ay once izmirde oturuyorduk sonra. İstanbula tasınmam gerekti dedigimde 5aymı ? İkinci donemi burda hangi lisede gecirdin? Diye sordugunde once durdum bu sorulardan sıkılmıstım ve güçlü bir sekilde iki ay okula gitmedim dedim meraklı bir sekilde tam soracakken durdu ve sanırım seni cok sık bogaz ettim,ama seni tanımaya calısıyorum buse pardon..önemi yok,dedim ve önce bi durakladım ardından... Yaklasık 5 ay once babamı kaybettim dedigimde icimden ılık ılık bir şeyler aktı ve gözlerim doldu ama ağlamayacaktım güclü olmalıydım o sırada..Nurten ben ben bilmiyordum çok ozur dilerim buse derken..Nereden bileceksin diyerek ona ozur dilemesin gereksiz oldugunu soyledim ..ardından sınıfa bir kadın ogretmen girdi derse tam baslamıstı ki bahcede tanıstıgımız emre sınıfa girdi hic birsey demeden en arkaya oturdu aynı sınıftaymısız simdi farkettim dedim icimden.. Bir kaç ders sonra ogle tenefusu oldu ve nurten zeynep ve nurtenin sevgilisi ardayla beraber yemekhaneye cıktık.havadan sudan konusurken masamıza emre yaklastı ve meraba dedikten sonra hiç sormadan masamıza oturdu sanırım zeyneple aralarında bişeyler var diye düşünürken emreyle zeynepin kardeş olduklarını ogrendim..
Okul cıkısı annemi arayıp gecikecegımı soyledim ve ardından zeynep nurten arda ve ben ardanın arabasına dogru ilerledik arabaya bindik ve onbes yirmi dakikalık yolun sonunda bir kafeye geldik, burası genelde gençlerin takıldıgı bir kafeye benziyordu..oturduk ve birşeyler sipariş verdik..ardından orada bilardo oynayan emreyi gordum o bizi coktan farkedip bize dogru gelmeye basladıgını farketmistim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
isimsiz
Randomsuan aklıma bir isim gelmedi ne yazacagımı bilmiyorumki isim bulayım kafda tasarlamadım bile...