Yanımıza geldiğinde selamlar dedi ve bir sandalye çekip yanımıza oturdu..ve beni incelemeye başladı ardından garsona elini şıklattı ve espresso istediğini söyledi..
Ardından telefonuma bakmak aklıma geldi ve aramalar melih 6 kez aramıs ve 3 mesaj atmıs tam onu arayacakken telefonum kapandı lanet olsunki sarja takmamıstım melih benim çocuklugumu geçirdiğim insandı kardeş gibiydik onunla beni ne kadar merak etmiştir ...Telefonu cantama attım ve konusmaya geri dondum oyle cok konusmusuz ki zamanın nasıl gectigini anlamadık.arda ve nurten beni eve bırakacaklarını soylerken emre ısrar etti ve kardesi demek sacma olurdu aynı yastaydılar zegnebide arabaya bindirdi ve beni eve bıraktılar.2Hafta Sonra
Okul baslayalı yaklasık iki hafta oldu ve arda zeynep ve nurtenle sanki yıllardır tanısıyor gibiydik neredeyse herseyimizi birbirimize anlatmıstık..
Sabah kalktığımda whatsapa girdim canın çevrimiçi olduğunu gordum çevrimiçiyken onunla konuşamamak o kadar kötü bir duyguyduki anlatamam..sanırım hala cansuyla çıkıyordu bilmiyorumki izmirdeki arkadaşlarımla arada konusuyorduk ama eskisi gibi deyildi ..
Elimi yuzumu yıkadıktan sonra siyah mini eteğımı giydim uzerinede askılı koyu yeşil body giydikten sonra orgümü actım ve saçlarım gayet hoş gorunuyordu iyiki banyodan sonra sacımı ormusum diye sevinirken saatin gectigini anlayıp makyaj masamın karsısına gecip hafif pembe bir ruj surdum ve abartmamak adına mascarayla sarı kirpiklerimi belirginlestirdim..
canla 6 yada 7 aydır bir iki kez konusmustuk ve belkide benim istanbulda oldugumu bile bilmiyodur ama ben hala ona deli gibi asıktım ve ondan haber alıyordum.En son benden ayrıldıgıbda oldurmek istemistim kendimi ..keske tek sorunumhz bu olsa siye dusunurken kapı caldı ve nurtenin beni almaya geldigini farkedip cantamı alıp hızlıca assagiya indim. Okula geldigimizde zeyneplerin yanına dogru ilerledik.emre bana her geçen gün dahada yakınlasiyor cok hos bir cocuk ama kalbimde can var ...hayır.. hayır olmaz...1ay sonra
Arkadaslarla konusurken okulun bahcesine tanıdık bir yuzun girdigini farkettim bu yuz yaklasık 7 aydır gormediğim bir yüzdü...Bu ..bu can nasıl olur burada ne işi var?.. Hemen yanına birkaç kişi gitti ve selamlaştılar..serkan benim bu okulda olduğumu biliyomu? Diye kendime sorarken nurtenin bana seslendiğini farkettim ve ders zilinin caldıgını sınıfa gitmemiz gerektigini soyluyordu ders basladıgında kapı acıldı içeriye sarı saçlı ve yeşil gözleriyle tüm dikkatleri uzerine toplayan (özelliklede benim) can içeriye girdi ve bu sınıfta oldugunu belirtip yerine otururken gözleri gözlerime deydi ve oda şaşırmışa benziyordu saniyelerce bakıstık ve kendini toparlayıp boş bir sıraya oturdu... eminim bu okulda hatta bu sehirde oldugumu bilmiyordu..bu okula neden gelmisti?..birkac kisiyle hemende kaynasmisti..sanirim onlar serkanin buraya gelecegini biliyorlardi..cansu?..istanbulda ne işi vardı..en önemlisi hala değismemisti onu hala delice sevdigimi farkettim ve arkamı dönüp kalbimin ritmini degistiren bu adama bakmak istedigimde bana bakıyordu goz goze geldik ve gozleri gozlerime deydiginde kalbim daha hızlı atmaya basladı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
isimsiz
Randomsuan aklıma bir isim gelmedi ne yazacagımı bilmiyorumki isim bulayım kafda tasarlamadım bile...