❖ Chapter 03

659 181 9
                                    

ජිමින්ව පහුකගෙන මිනිස්සු පාර මැදට දුවගෙන යද්දි ජීමිනුත් වේගයෙන් වැටිලා උන්නු තැනින් නැගිට්ටේ වෙලා තියෙන්නේ මොකක් වුනත් ඒ තමන් හිතන දේ නොවේවා කියලා ප්‍රාර්තනා කරන ගමන්.

ඒත්...

වේගයෙන් ගැහෙන පපුවට අත තියාගෙන හිමීට පිටිපස්ස හැරුනු ජිමින්ට දකින්න ලැබුනේ එයා හිතපු දේම තමයි.

"නෑ..නෑ........නෑ........!!!!"

රතුපාට කාර් එකක් ඉස්සරහ අප්‍රාණිකව වැටිලා හිටියේ ජන්කුක්.

මීට තප්පර කීපයකට කලින් ආයේ පේන මානෙකටවත් එන්න එපා කියලා ජිමින් බැනපු ඒ ජන්කුක්..

ජන්කුක්ගේ නලලින් ගලාගෙන ගියපු ලේ තාර පාර රතුපාට කරන හැටි ජිමින් දැක්කා.

ටික වෙලාවකට කලින් ආයාචනාත්මක බැල්මෙන් තමන් දිහා බලාගෙන හිටපු ඒ කලු පාට ඇස් පියවිලා තියන හැටි ජිමින් දැක්කා.

ලෝකයම දෙපා මුල කඩාගෙන වැටෙනවා වගේ දැනෙද්දි ජිමින් ජන්කුක් ලගට දුවගෙන ගියේ හැමෝම වේදනාවෙන් බලාගෙන ඉද්දි.

ජන්කුක් ගාව දනගහගත්තු ජිමින් ජන්කුක්ගේ ලේ තැවරුනු මූණ අත් දෙකෙන්ම ස්පර්ශ කරන්න ගත්තේ මෙච්චර වෙලා තිබුනු කේන්තිය නැත්තටම නැති වෙලා ගිහින් ඒ ඇස්වල කදුලු පිරෙද්දි.

"ජ්..ජ..ජන්කුක්....! අනේ..ඇස් අරින්න..ජන්කුක්...ප්ලිස්..අ...අනේ ඇස් අරින්න ජන්කුක්...ඔයාට මාව ඇහෙනවද....ජන්කුක්......!!!!"

ජිමින් අඩ අඩ මුමුණන්න පටන් ගත්තෙ ජන්කුක්ගේ මූණේ තිබුනු රතුපාට ලේ ඒ චුටි ඇගිලිවලින් පිහිදාන ගමන්.

"මොන මගුලක්ද කරන්නෙ...බලාගෙන ඉන්නේ නැතිව ඇම්බියුලන්ස් එකකට කෝල් කරනවා......"

වටේ ඉන්න මිනිස්සු දිහා බලලා ජීමින් කෑ ගැහුවේ අඩ අඩමයි.

ජන්කුක්ගේ පියාගෙන උන්නු දෙනෙත් පියන් සෙලවෙන්න පටන් ගත්තේ ජන්කුක් වේදනාවෙන් ඇස් විවර කරන්න උත්සාහ කරද්දි.ඒක දැකපු ජිමින් එක අතකින් ජන්කුක්ගේ පැත්තක තිබුනු අත අල්ලගත්තේ අනිත් අතින් ජන්කුක්ගේ කම්මුල් පිසින ගමන්.

I K I G A I  | JiKook | (Completed)Where stories live. Discover now