Ležel na posteli a kolem sebe měl rozprostřené různé složky, které spojovalo pouze jedno... Smrtijedi.
Fénixův řád měl spoustu teorií jak to,že ten bastard stále žije ale ani jedna se mu nezdála pravděpodobná. Tedy do doby než mu jejich krysa, Snape nechal na pracovním stole knihu starší než Brumbál. Pojednavalo v ní o nejtemnějších praktikách černé magie a mimo jiné tam byla i docela rozsáhlá kapitola o Viteálech. Zatracený netopýr, kvůli němu prochází veškeré předměty které se v souvislosti se smrtijedy postrádají a snaží se vytvořit pravděpodobný seznam těch jeho.
Rozhodně tam nesmí chybět ten jeho had.
Chtěl se znovu ponořit do toho nespočtu informací když uslyšel klíče v zámku a otevírání dveří.
Jen jediný člověk, jediný muž má klíče od jeho bytu a chodí sem kdy se mu zachce podle toho kdy má právě čas.,,Moody, kde tě mám hledat?"ozval se zvučný hlas a následně i kroky.
,,Zrovna na něčem dělám."odpověděl mu s úšklebkem. Možná to není právě vyznání lásky ani přesná poloha ale jeho čokoládový bystrozor je natolik inteligentní aby mu to došlo. Doma dělá v tuhle denní dobu případy jen v posteli. Kvůli množství jeho zranění je to pohodlnější než se krčit někde u stolu.
Když jeho partner vešel do ložnice celou jí prozářila, a to nejenom pro své typické neanglické oblečení. Pro něj byl záchytným bodem, ten jediný komu může bezmezně věřit.
,, Koukám,že se někdo konečně utrhl z práce Kingsley..."poznamenal pobaveně a začal rovnat složky do jednoho úhledného štosu, přesně jak byl jako Bystrozor zvyklý, aby měl jeho partner volnou svou půlku postele.
,,Ministr byl otravný."povzdechl si a posadil se vedle něj.
Už zaběhli do stereotypu, sice dost nebezpečného ale mezi sebou si to mohou dovolit.
Je to úplně jiné než když spolu začínali, tehdy se Voldemort teprve pozvolna roztahoval a k nim na oddělení přišel z výcviku zelenáč se stejně netypickým jménem jako vzezření.Frank chtěl trávit víc času s Alice a kdo jiný by mohl poskytnout nezkušenému Bystrozorovy lepší zácvik než nejlepší Bystrozor, minimálně na oddělení.
***
,,Alastor Moody?"ptal se ten nejčerstvější zelenáč, který ještě zaváněl Bradavickými učebnami jak byl krátce ze všech škol. Nejspíš ani nevěděl jak vypadá, protože znal pouze jméno které ho předcházelo.
,, Pošuk má stůl támhle,"poradil mu náhodný Bystrozor, který ho tu nechtěl nechat bloudit jako ztracené štěně. Což byla škoda, mohla být ještě zábava.
Došel k jeho stolu a zíral na něj jako by si nebyl jistý jestli je správně. Nejspíš nevypadal jako někdo s takovou pověstí...
Jako by nejlepší Bystrozor musel vypadat nutně jako odražeč Famfrpálu. Je to více o kouzlech než o těle, které ovšem musí být taky ve formě.,,Jsem to já, zelenáči tak na mě přestaň zírat jako na svatý obrázek. K Merlinovy mám daleko."řekl s úšklebkem když z něj stále ještě nevypadlo ani slovo.
,, Kingsley Pastorek, jsem váš nový dočasný parťák."odpověděl mu hlas, který mu už v tom momentě uvízl v paměti. Tak snadno na něj nezapomene.,, Těší mě,že mě k vám přiřadili. Jste legenda, kterou jsem si přál poznat."
,, Potěšení na vaši straně."
ČTEŠ
Bradavická tajemství
ContoSvět Harryho Pottera je velký a mnoho párů je opomenuto nebo jejich příběh není v češtině. Zkusím na některé tedy něco napsat ale pokud by existoval nějaký o který by byl zájem, nebojte se mi ozvat a já vám ho zkusím napsat na přání. Z velké části...