Když tehdy na zápraží našla dítě s těmi nejjasnějšíma zelenýma očima věděla o koho jde. Takže ho okamžitě vzala dovnitř a teprve poté přečetla dopis od Brumbála. Bylo jasné, že se o něj postará když Sir-Black nemůže. V den kdy odešel se zapřísáhla, že jeho jméno znovu nevysloví a to ani v myšlenkách.
Přenesla ho do pokoje k vlastnímu synovi, položila ho k němu do jedné postýlky a na okamžik se jí zastavilo srdce. Jen ona věděla,že to vypadá jako kdyby se dva nepokrevní bratři sešli už v dětství. Ovšem její syn věděl co je třeba pro jeho bezpečí, pro jejich bezpečí. Už tak mladý uměl vycítit jejich strach a při pohledu jejího manžela měl vlasy téměř světlé. V těch okamžicích si vzpomněla na Lilly a její první náznaky divoké magie, bylo to podobné a přesto tak jiné. Oba budou mocní až přijde jejich čas. Teď ale musí čelit svému manželovi, muži kterého si vzala pouze z pudu sebezáchovy a aby jejímu dítěti nic nechybělo. Byl to hrubý, misogyní neandrtálec bez vychování, který si své neúspěchy rád vybíjel na lidech ve svém okolí. Jen na jejího syna ne, i když hlavně proto že ho měl za vlastní krev.***
Přišel den kterého se obávala, jedenácté narozeniny jejich synů. Harryho si přijala za vlastního v okamžiku kdy ho uviděla na svém prahu. Věděla kdo je jeho kmotr a má kom by byla za jiných okolností povinnost se o něj postarat, nyní ale byla její vlastní.
Věděla co se dnes stane a nemohla to zastavit, tak si alespoň kluky vzala stranou aby se to Vernon nedozvěděl dřív než budou muset odjet. Sedla si s nimi jen tak do parku a čekala na sovy. Nepochybovala,že přiletí i když v Dudleyho rodném listě lhala. Když mohla přiletět k její sestře, můžou i k jejímu synovi. Sice bude pro všechny jen další mudlorozený ale na tom nesejde, její synové budou mít příležitost zůstat společně, což je něco co jí a Lilly nikdy nebylo dovoleno.
Z jejího přemýšlení jí vytrhli dvě obálky v jejím klíně. Jedna byla nadepsaná Harold J. Potter a druhá
Dudley D. Evans. Zapsala ho pod svým dívčím jménem, další věc kterou před manželem tají.
Vernon se to ale nikdy nesmí dozvědět. Pro něj budou kluci chodit do nějaké prestižní internátní školy o které v životě ani neslyšel ale tím její problémy nekončí. Musí totiž přijít na způsob jak kontaktovat toho senilního dědka, který byl ředitelem ještě v době kdy tam chodila Lilly.***
Svět kouzel se nezměnil, stále jim Petúnie nestála za to aby za ní poslali někoho důležité. Brumbál jí poslal šafáře a když překonala první odpor musela mu dát za pravdu, v doprovodu Hagrida na příčné nebudili takový rozruch jako by tři osoby v mudlovském oblečení mohli. Nejvíc pozornosti budil Harry a ona se oháněla svým deštníkem aby od něj udržela veškeré ty podivíny dostatečně daleko, a byla úspěšná. Vzal je ke Gringottům kde vyměnila značný obnos na kouzelnickou měnu. Nejenom aby měli její chlapci vše potřebné ale i proto aby Vernon věřil,že nakupovala věci potřebné do školy pro Dudleyho, vždycky ho chtěl rozmazlovat a ona mu to pouze naoko dovolovala.
Kluci získaly jednu sovu napůl aby jí mohli pravidelně bombardovat takovým množstvím dopisů, kolik jen budou schopni napsat. Není totiž ochotná se jim dovolit se tvářit, že ve chvíli kdy odjedou vlakem do kouzelnického světa ona přestane existovat. Něco takového by jí totiž zlomilo srdce, už přišla o jednu rodinu o druhou se takhle připravit nenechá. I když musí přiznat, s tím geniálním nápadem sehnat jim sovu přišel Hagrid. Asi nebude tak neužitečný jak si na první pohled myslela. Ve skupině byl docela příjemná a osvěžující společnost, úplný Vernonův opak.***
První dopis dostala skutečně brzy. Oba se totiž nemohli dočkat až se s ní podělí o všechny dojmy z nového světa i tím do které koleje je moudrý klobouk zařadil. Nebylo pro ní příliš velkým překvapením, že oba její chlapci skončili v Nebelvíru. Bylo to jejich dědictví a šance, že by je něco rozdělilo byla mizivá.
Dále se dozvěděla o blbci co jim znepříjemňoval život od prvního okamžiku. Když jí napsali, že Draco Malfoy nazval Dudleyho mudlovským šmejdem měla chuť tomu zmetkovi dát takový výprask, že by si měsíc nesedl. Kdyby jen věděl pravdu ale to se nestane. Přestože Dudley se v Bradavicích vrátil k podobě se kterou se narodil, už neměl důvod se skrývat před Vernonem. Dále vyprávěli o svých nových přátelích. Mladý Weasley jí nepřekvapil, to příjmení si pamatovala z vyprávění o Bradavicích z doby... její sestry.
Při vyprávění o té dívce jí ale píchlo u srdce, byla to celá Lilly v tom věku a to bez ohledu že nebyla tak pohledná. Chytrá, bystrá, všímavá a všetečná. Opět se jí zastesklo, že tam také nemohla studovat a vidět Bradavice. Ovšem když četla vyprávění svých synů měla na chvíli, na pár okamžiků pocit jako by tam byla s nimi. Viděla velkou síň, slyšela zpěv moudrého klobouku, viděla loďky plout přes černé jezero a oliheň vystrkovat chapadla.
ČTEŠ
Bradavická tajemství
Historia CortaSvět Harryho Pottera je velký a mnoho párů je opomenuto nebo jejich příběh není v češtině. Zkusím na některé tedy něco napsat ale pokud by existoval nějaký o který by byl zájem, nebojte se mi ozvat a já vám ho zkusím napsat na přání. Z velké části...