Cinquième chapitre

1K 88 40
                                    

Bana bakan gözler lanet olsun hayatım mahvolucak. HyunJin, gözleri dolu ve şaşkın şekilde bana bakıyordu açık olan yüzü sayesinde tanımıştım onu. Ne işi vardı burda en son Fransa'ya gittiğini duymuştum. Ne diye geri döndü ki.

Bakışmayı kısa keserek ayağa kalkarak çocuklara ilerledim.

" Çocuklar başka bir parka gitmeye ne dersiniz burası fazla sıkıca ha?"

" Neden anne~somin"

" Prensesim burası fazla boş daha dolu bir yere gidelim ha?"

" ANNE BAK BU BENİ GEÇEN ÇİZEN ADAMM~Minsoo"

Yilar sonra sesini duymuştum ayağa kalkarak yaklaşıyordu. Yıllar sonra korkmadan onun karşısında dimdik durmak benim için en büyük erdem di.

" Anne mi?"

" Evet , beğenemedin mi?"

Soruma karşılık gözlerinden akan yaşlar ile çocuklara baktı. Minsoo nün önünde durmuş ve ellerini tutmak için uzanmıştı hızla minsoo yu kendime çekmiş ve ondan uzaklaştırmıştım.

" Onlardan ve ailemden uzak dur bianda karşıma çıkıp hayatımı mahvetmene izin vermeyicem"

" Anne bu kim~minsoo"

" Annem seni koruduğuna göre kötü birisi minsoo~somin"

" Ama gecen beni çizerken oldukça nazik birisiydi nasıl kötülük yapmış olabilir ki~minsoo"

Boğazımda oluşan yumruya rağmen yutkundum.

" O ne kötü biri ne de iyi ama iyi değil. Merak etmeyin sadece sevmediğim biri."  Bastırarak konuşmuş ve kısaca hyunjin'e bakmıştım.

" Soojin bı kere konuşalım mı?"

Onun şuan ağlaması hiçbirşeyi degiştirmiyicekti.

" Benim senle konuşacak biseyim yok. Seninle olan ilişkim 10 yıl önceydi ve keşkede hiç olmasaydı" Tiksinerek bakmış ve çocukların elinden tutarak arabaya ilerliyordum.

" SOOJİNNN"

" BEN ONLARIN BABASIYIM"

Bağırmasına karşın sinirle arkama döndüm.

" NERDE O ZAMAN BABALIĞIN. 10 YILDIR BEN BAKIYORUM SENİN NELER ÇEKTİĞİMDEN HABERİN VAR MI. SİMDİ GELMİS BİDE KARŞIMDA BEN ONLARIN BABASIYIM DİYORSUN SEN ONCE GİT AYNADA KENDİNLE KONUSACAK CESARETİ BUL. VE TEKRAR SÖYLÜYORUM BENDEN VE ÇOCUKLARIMDAN UZAM DUR."

Bağırarak söylediklerim yüzünden boğazlarım acisada bende ağlıyordum. Lanet olsun HyunJin senin hakkında herşey kalbime zarar veriyor.

♡゚・。🍓。・゚♡゚・。・゚♡゚・。🍓。・゚♡

Biraz ağır bir bölüm oldu hakaretler yüzünde üzgünüm.

Umarım tatmin edici bir bölüm olmuştur.

Neyse

Ehem

🐸 SEVİLİYORSUNUZ🐸

(✓)Don't Cry/ HyunjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin