Quatrième partie

1K 85 29
                                    

"Hadi çocuklar"

Kapının önünde çantaları elimde bekliyordum okside sağa sola koşturup duruyordu. Takım elbise ile gelen minsoo ya bakmış ve kendimi tutamayarak kahkaha atmıştım.

" Minsoo parka gidiyoruz , düğüne yada partiye değil"durmuş ve kaşları çatık bana bakıyordu.

" Olabilir anne , ben belki orda birisi ile tanışıcam. Direk nikah dairesine gider ve eğleniriz olmazmı?" Söylediği şey ile gülmemi zor tutuyordum. Daha kaç yaşındaydı da bu böyle şeyler söylüyordu.

" Ben izin vermiyorum o ne olucak" demiş ve kollarımı bağlamıştım. Şaşkınlık ile yanına geldi .

" Gerçekten de vermezmisin?" Üzgün yüzünü görünce eğildim ve yavaştan kravatını çözmeye başladım.

" Tabikide veririm ancak zamanı geldiğinde. Ve şimdi gidip üzerine daha rahat şeyler giyer misin yada senin için seçmemi ister misin?" Demiş ve bakıyordum.

" Hayır ben yaparım sen burda bekle hemen geliyorum" ellerini çırpış ve hicla odaya ilerlemişti. Gülerek somin'e baktım. Üzerine giydiği kedili pembe kazak ve gümüş rengi tayt ile bana bakıyordu . Kaşlarımı çatmış ve konuştum.

" Bişey eksik " demiş ve yandaki askılıktan aldığım şişme yeleği giydirmiştim.

Sonunda İkiside hazır olunca evden çıkmış ve arabaya binmiştik. Parka yaklaştığımızda arabayı park etmiş ve inmiştik. Onlar önden koşuşturuken arabayı kilitlenmiş ve bende parka girmiştim. Parka sadece biz ve bir adam vardı maske ve elindeki defter ile anladığım kadarıyla çizim yapıyordu,yada yapıcaktı.

Çaprazına oturduğum bankta telefonu elime aldım ve kamerayı açarak çocukları çekmeye başladım. Onlar guldukce ben gülüyordum . Onlar resmen yaşam sebebimdi benim.

Çaprazda oturan adamın uzun süre bana baktığını hissedince kafamı çevirip baktım. Gördüğüm şey ile donup kaldım.

✧*:.。..。.:*✧

Selam baktım 3 bölüm olmasına ragmeny 100 okumayı geçmiş bende bunu şerefine bölüm atayım dedim sınavlarım biter bitmez daha aktif olucağım söz.

Neyse

Ehem

🍓 SEVİLİYORSUNUZ🍓

(✓)Don't Cry/ HyunjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin