Deuxième partie

1.2K 103 39
                                    


Oyuncak mağazasından çıkmış. Elimdeki oyuncaklara bakıyordum. Somin geçenlerde bir Barbie kıyafet seti istemişti. Ama acelem olduğu için anlamamıştım. Minsoo ise boya seti. Babası gibi çok güzel resim yapıyor daha 10 yaşında olmasına rağmen gerçekten çok güzel resim yapıyor.

Arabama binmiş ve eve doğru sürüyordum. Evin önünde durduğumda arabayı garaja koyup eve ilerledim. Kapıyı çalarak açmalarını bekledim içeriden gelen minik koşma sesleri ile gülümsedim.

' ANNEE'

" CANLARIM"

Hemen eğilmiş onlara sarılmıştım onlarda bana sarılmıştı. Sarılma Faslı bitince içeri geçtim. Somin hemen elimden tutmuş ve salona doğru koşuşturuyordu.

' Anne bak bugün parkta bir adam bizi çizdi. Ne kadar yetenekli ve ayrıca minsoo ya çok benziyordu anne resmen büyük hali'

" Hmm bakayım resme"

Elindeki tabloyu bana vermişti. Gerçekten çok güzel çizilmiş bir resimdi. Koşesindek imzası vardı biraz daha dikkatli baktığımda bu imzanın tanıdık geldiğini fark ettim. Belkide müvekkillerimden birininkone benzettim.

" Çok güzel ikimizde mükemmel görünüyorsunuz"

Elimdeki poşetleri sallayarak gülümsedim.

" Neyse bakın burda ne varrr"

' HEDİYEEE'

" Evet sizin için alın bakalım"

İkisinde poşetleri uzatmıştım. İkiside ayaklarima sarılmış ve hemen paketleri açmışlardı.

' Ama bu en pahalı boya seti . Neden masraf ettin canım annem. Çok teşekkür ederim.'

Hemen gelip kucağıma oturmuştu.

" Ne demek sen derslerinde başarılı ol ben başka hiçbir şey istemem tamam mı"

' Söz veriyorum çok çalışıcam'

Somin çığlık atmış ve elindeki kutu ile olduğu yerde zıplamaya başlamıştı.

' İNANMIYORUM. BU COK GÜZEL'

Kosaraka yanıma gelmiş kutuyu yere bırakmış ve kafamı tutarak kendisine çekmiş ardından öpmeye başlamıştı.

' Çok. Teşekkür. Ederim. Anneciğim. Söz . Veriyorum. Bende . Çok. Çalışıcağım'

" Önemli değil. "

' YEMEK HAZIR'

Evde bir hizmetli bulunuyordu daha doğrusu evin bir parçası. Çocuklarla ilgileniyor ben olmadigomda yemek yapıyor ,temizlik yapıyordu. Tatil günleri,onunda tatil günü oluyordu. Bazende kendime izin verip çocuklarımla ilgileniyor onlarla temzilik, yemek yapıp eğleniyorduk. Ona çok minettarim. 50 yaşında tombul ve kısa boylu bir abla. Olduca sevecen ve iyi kalpli. Onunda torunları olduğu için çocuklarımı çok seviyor.

✧*:.。..。.:*✧

Bu kitap fikri bianda geldi başta soft olabilir ama dikkat edin bu bölümde bir spoi verdim olaylay ile ilgili.

Haberiniz olsun yani.

Neyse

Ehem

🌻 Seviliyorsunuz🌻

(✓)Don't Cry/ HyunjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin