Kalbim bir şekilde hala onu istiyordu. Ona bizi bırakıp gittiği için o kadar kırgın ve sinirliydim ki, taki onu görene kadar. Ben asla onu sevmekten vazgeçmemiş sadece yılların üzüntüsü beni ele geçirmiş.Çocuklarımın mutluluğu benim mutluluğum...
Bugün çocukları babasına vermiştim, yani çocuklar gitmek istemişti. Lunapark'ta o kadar eğlenmiştim yıllar önce bizi bırakmasaydı ne kadar mutlu olabileceğimizi görmüştüm o gün. Ne kadar mutlu bir evlilik, ne kadar mutlu bir aşk...
Hiç evlenmeden çocuklara sahiptim. Ne kadar trajedik değil mi? Hiç gelinlik giymemiş, hiç evlenme teklifi almamıştım. İçimi en çok acıtan gelinlik giymemiş olmamdı, çoğu genç kızın hayalini yaşayamamış olmak beni o kadar üzüyordu ki. O beyaz kuğu gibi elbiseyi giymek... Keşke şansım olsaydı.
Arabamı park etmek için yer arıyorken telefonum çalmıştı, arayan yabancı numaraydı. Herhangi bir ihtimale karşılık sessize almıştım aramayı. Bazı müvekkillerimin düşmanları veya saçma sapan akrabaları arıyordu onlardan biridir.
İkinci kez çalınca telefon bu sefer açmıştım.
" Soojin acil buraya gelmelisin çocuklar -!"
" NE OLDU ÇOCUKLARIMA."
" Soojin çabuk ol!"
Titreyen ellerimle telefonu yan koltuğa fırlatmış arabayı direkt evin önüne sürmüştüm. Arayan Hyunjindi, numaramı büyük ihtimalle çocuklardan aldı.
Eğer ki o çocuklara bir zarar geldiyse sana karşı yumuşayan kalbim taşa donuşecek Hwang Hyunjin. Bugün ölümün benim elimden olur
Evin önüne öylece park etmiş hızla inmiştim arabadan. Müstakil iki katlı krem renkli bir evdi, hızla bahçeye girmiş kapıyı yumruklamaya başlamıştım.
Kapının açılması ile Hyunjin'in boğazına yapışmıştım.
" NE YAPTIN ÇOCUKLARIMA!"
" İ-içerdeler!"
Yakasını bırakmış hızla gösterdiği yöne ilerlemiştim. İçeriye girmem ile dönüp kalmam bir olmuştu. Kalp atışlarım hızlanmış o an ne düşündüğümü bile kestiremiyordum.
•___________________________________•
Selamm keee.
Bu kitap severek yazmaya başladığım ve sanırım öyle bitirdiğim bir kitap oldu.
Bazı olayların üstü biraz kapalıda olsa olaylar biraz hızlıda geçse de bu kitabı sevdim ehehe.
Umarım sizde severk okumuşsunuzdur.
Bir sonraki bölüm final'dir. Haberiniz olsun.
Sizce bu yazar angst mı bitirir yoksa mutlu mu? Çok merak ettim hadi bakalım.
Ajhdjd
Neyse
Soojin goes 💪
💜 SEVİLİYORSUNUZ 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(✓)Don't Cry/ Hyunjin
ChickLitEskiden yaptığını hatalar için şimdi ağlama bir işe yaramaz...