*14*

1.3K 63 18
                                    

Αχιλλέας : Αμαρυλλίς τι έχεις; Εδω και μια βδομάδα είσαι χαμένη στις σκέψεις σου.

Γύρισα και τον κοίταξα μέσα στα μάτια.

Αμαρυλλίς : Σκέφτομαι. Απάντησα κοφτά.

Αχιλλέας : Τι σκέφτεσαι; Πες μου, θέλω να σε βοηθήσω. Το ξέρεις οτι θέλω πολύ να θυμηθείς και αν προσπαθείς και κάπου κολλάς πες μου θα σε βοηθήσω. Συνέχισε γλυκά και μου έπιασε τα χέρια.

Ξεπλεξα τα δάχτυλα μου με τα δικά του και σηκώθηκα. Ξεφνιστηκε και με κοίταξε.

Αμαρυλλίς : Σου χει τύχει ποτέ.. Αχ δεν ξέρω.. Σου χει τύχει να νιώθεις κάτι, ενα κόμπο στο στομάχι ενα ρίγος στην σπονδυλική σου στήλη. Μια ανυπομονησία και μια προσμονή για κάτι; Αλλα αυτό το κάτι να μην έρχεται;..

Αχιλλέας : Ναι, συνεχώς. Μου απάντησε κοφτά. Γύρισα και τον κοίταξα συμπονετικα.

Αμαρυλλίς : Και πως αντέχεις;

Σηκώθηκε και με πλησίασε.

Αχιλλέας : Σκέφτομαι οτι αυτό το κάτι δεν με έχει ξεχάσει. Εβαλε μια τούφα απο τα μαλλιά μου πίσω απο το αυτό μου και πλησίασε τα χείλη μου.

Η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει δυνατά και κοκαλωσα.

Αχιλλέας : Για μένα είναι ενα άτομο, μια όμορφη παρουσία που περιμένω και θα περιμένω για πάντα. Είναι δύσκολο ομως, γιατί με καλεί.

Αμαρυλλίς : Πως σε καλεί; Ψιθυρισα.

Αχιλλέας : Με καλεί το σώμα της, η ψυχή της, τα μάτια της.. Η γλυκιά φωνή της όταν ψιθυρίζει το όνομα μου..

Γρυλισε πάνω στα χείλη μου. Τα χείλη μας ακουμπούσαν μεταξύ τους αλλά κανένας δεν κουνήθηκε. Κράτησα την αναπνοή μου και προσπάθησα να τον απομακρύνω απο πάνω μου.

Αμαρυλλίς : Αχιλλέα.. Ψιθύρισα και σήκωσα το χέρι μου για να τον απομακρύνω. Το έπιασε αμέσως και λίγο δυνατά. Αρχισε να με πηγαίνει προς τον τοίχο και με κόλλησε πάνω του.

Αχιλλέας : Ξέρεις μερικές φορές είναι δύσκολο να μην το διεκδικήσω. Να μην το κάνω δικό μου όπως συνήθιζα να το κάνω. Συνέχισε. Το άλλο του χέρι άρχισε να κάνει βόλτες πάνω στο κορμί μου και να με χαϊδεύει στους γλουτούς. Αφησε το χέρι μου και με έπιασε απο την μέση δυνατά. Ξαφνικά ακούστηκε η πόρτα.

Νηρίηδα : Συγγνώμη που χαλάω αυτό το γλυκό τετ-α-τετ αλλά ο χρόνος είναι χρήμα και δεν εχω χρόνο για χάσιμο. Ο ωκεανός με περιμένει. Μας ενημέρωσε και έγειρε το κορμί της πάνω στην πόρτα. Σήκωσε το χέρι της και εμφάνισε μια μπάλα νερού.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 29, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Daddy I 2 || Lust Never EndsWhere stories live. Discover now