*9*

2.2K 119 19
                                    

Η πόρτα χτύπησε δύο φορές και μια υπηρέτρια πήγε να ανοίξει. Ενα επιφωνημα της ξέφυγε όταν είδε ποιός ήταν.

Υπηρέτρια : Δώστε μου μισό λεπτό να φωνάξω τους κύριους!

Αναφώνησε και έτρεξε προς στο δωμάτιο μου όπου ήταν μαζεμένα τα αγόρια. Χτύπησε την πόρτα και μπήκε μέσα ήσυχα. Τα αγόρια κάθονταν ησυχα και με κοιτούσαν που κοιμόμουν.

Υπηρέτρια : Κύριε Απόλλωνα κύριε Αχιλλέα; Εμ ήρθε κάποιος.. Πρέπει να πάτε κάτω οπωσδήποτε.. Εγνεψαν και την ακολούθησαν. Ο Αχιλλέας έπιασε το πόμολο της πόρτας και την άνοιξε σιγά σιγά.

Οσο κοιμόμουν άρχισα να ονειρεύομαι οτι βρισκόμουν μέσα σε εναν ωκεανό. Βαθιά μέσα και κολυμπούσα. Δεν υπήρχαν ψαρια φύκια ή κάτι άλλο. Απλά εγω και το νερό.

Αχιλλέας : Εσεις εδω; Ρωτησε ξαφνιασμένος.

?? : Θα μπορούσα να περάσω;

Απόλλωνας : Ναι φυσικά, καλώς ήρθατε σπίτι μας. Θα θέλατε να πάμε στο σαλόνι; Θα πω τις κυρίες της κουζίνας να φτιάξουν καφε.

?? : Οχι ευχαριστώ, δεν ήρθα εδω για κοινωνική επίσκεψη.

Αχιλλέας : Τότε;

?? : Μια δύναμη με κάλεσε.

Απόλλωνας : Τι εννοείτε;

?? : Ξέρω για την κοπέλα. Μου το είπε ενας πνιγμένος που ακολουθούσε τον Βίκτωρ λίγο καιρό πριν πεθάνει. Οταν πέθανε ήρθε και μου είπε για αυτήν και τις υποθέσεις του Βίκτωρ.

Αχιλλέας : Και πως συνδέεται αυτό με την Αμαρυλλίς;

?? : Πιστεύω οτι η μικρή έχει ταλέντο παρόμοιο με το δικό μου.

Απόλλωνας : Πως είστε τόσο σίγουρη;

?? : Μα είμαι η αρχόντισσα της θάλασσας! Ξέρω καλά πότε ταράζεται καλε μου. Την κοίταξε λίγο και σκέφτηκε.

Απόλλωνας : Καλώς. Απο εδω. Είπε και ξεκίνησε να προχωράει προς το δωμάτιο μου.

Ξαφνικά το νερό άρχισε να στροβιλίζεται γύρω μου δυνατά και το σώμα μου να αφήνετε. Ενιωθα τα πνευμόνια μου γεμάτα νερό, ωστόσο δεν πνιγόμουν. Μπορούσα να αναπνεύσω. Σήκωσα το χέρι μου και κούνησα τα δάχτυλα μου. Τότε ο στρόβιλος σταμάτησε. Και το νερό άρχισε να κουνιέται στην κατεύθυνση που έδειχναν τα δάχτυλα μου.

Τότε ο Αρης πρόσεξε οτι άρχισα να ιδρώνω. Σήκωσε το πάπλωμα μου και τα ρούχα μου ήταν μούσκεμα. Τα χέρια μου εσταζαν νερό και εβρεχαν τα σεντόνια. Ο Αρης πανικοβλήθηκε και έτρεξε κάτω να ειδοποιήσει τα αδέρφια του.

Daddy I 2 || Lust Never EndsWhere stories live. Discover now