Αμαρυλλίς : Δεν νομίζω οτι αυτό θα το εγκρίνουν τα αδέρφια μου.. Είπα διστακτικά και βγήκα απο τα δοκιμαστήρια.
Μελανι : Ω ανοησίεεεες είσαι μια κούκλα. Κοιτάξου στον καθρέφτη! Αναφώνησε και με έσπρωξε προς τον καθρέφτη.
Ημουν οντως όμορφη, πολύ όμορφη. Αλλά αυτά τα ρούχα ηταν λιγο... Πως να το πω; Περίεργα. Δηλαδή δεν εχω δει αλλο κορίτσι να φοράει τέτοια ρούχα και να κυκλοφορεί έξω..
Φορούσα μια μακρυμανικη ριγέ μπλούζα που στο κέντρο της είχε εναν ανρθωπακο δεν θυμάμαι απο που ήταν αλλά θυμάμαι οτι τον είχα δει σε μια ταινία που τραγουδούσε το This is Halloween. Απο κάτω φορούσα μια ψηλομεση μαύρη φούστα και μια καθόλου βολική χοντροκομμένη ζώνη που κρέμονταν μικρές αλυσίδες πάνω της. Και στα πόδια φορούσα μέχρι το γόνατο μαύρες κάλτσες και τεράστιες μαύρες αρβύλες.
Αμαρυλλίς : Δηλαδή θες να μου πεις οτι πριν το ατύχημα φορούσα τέτοια ρούχα; Ρώτησα.
Μέλανι : Μα ναι!
Αμαρυλλίς : Και πως το ξέρεις αφου έχεις να μας επισκεπτεις απο τότε που ήμουν 14 . Ρώτησα λίγο δυσπιστα.
Μέλανι : Ζητούσα να μου στείλουν φωτογραφίες σου φυσικά.
Οκ φρίκαρα λίγο.
Αμαρυλλίς : Γιατί;!
Μέλανι : Μα γιατί είσαι η αγαπημένη μου ξαδέρφη! Αναφώνησε και με έσφιξε στην αγκαλιά της.
Αμαρυλλίς : Πριν το ατύχημα δηλαδή τα πηγαίναμε καλά; Ρώτησα έκπληκτη.
Μέλανι : Φυσικά! Μιλούσαμε σχεδόν κάθε μέρα στο τηλέφωνο και σοθ εστελνα κάθε Χριστούγεννα και Πάσχα δώρα!
Την κοίταξα έκπληκτη και λίγο δυσπιστα. Το πρόσεξε και πρόσθεσε.
Μέλανι : Βλέπεις εγω δεν είχα ποτέ μια αδερφούλα, και τα αγόρια δεν παιζαν με κούκλες ή σπίτι ή σουπερμαρκετ, ξέρεις αυτά που παίζουν τα κορίτσια. Και οταν γεννήθηκες εσυ ήμουν τόσο χαρούμενη που θα ειχα μια ξαδερφουλα να παίζω και να φροντίζω. Μέχρι την εφηβεία σου ήμασταν μαζί καθε μέρα. Παίζαμε και καναμε ενα σορό σκανταλιές. Αλλα μετα χρειάστηκε να μετακομίσουμε γιατί είχαμε οικονομικά προβλήματα και χαθήκαμε. Προσπάθησα να κρατήσω επαφή αλλά ήσουν στην εφηβεία και δεν μπορούσες να ασχολείσαι με μια παιδική ξαδερφη. Ειπε λυπημένα και έσκυψε το κεφάλι της.
Ενιωσα ενα κύμα τυψεων να με κατακλύζει.
Αμαρυλλίς : Ω Μέλανι λυπάμαι πολύ. Της είπα και την αγκάλιασα. Δεν το εκανα επίτηδες με συγχωρείς. Δεν θυμάμαι πολλά αλλα είμαι σίγουρη οτι δεν σε ειχα ξεχάσει.
YOU ARE READING
Daddy I 2 || Lust Never Ends
Fantasy~Sex don't sleep when the lights are off~ Και να μαι πάλι εδώ, εδω όπου ολα ξεκίνησαν. Αραγε τι θα γίνει; Θα καταφέρω να ολοκληρώσω αυτό για το οποίο είμαι φτιαγμένη; Θα με αγαπάει ακόμη; Είμαι μεγαλύτερη απο το σώμα μου, ψυχροτερη απο την καρδιά...