Κατέβηκα στο σαλόνι, κρατώντας ενα κουτάκι καραμέλες που βρήκα στο συρτάρι του κομοδίνου μου, και ειδα τον Αρη να κάθετε μόνος του. Το τζάκι έκαιγε και το ξύλο που έσκαγε απο την ζέστη ακουγόταν σιγά.
Αμαρυλλίς : Αρη; Γιατί κάθεσαι μόνος σου; Ρώτησα και έβαλα μια καραμέλα στο στόμα μου.
Αρης : Απλά ήθελα λίγο ησυχία. Ειπε και έτριψε το πρόσωπο του.
Αμαρρυλίς : Δεν φαίνεσαι και πολύ καλά είναι η αλήθεια, είπα.
Αρης : Οχι, οχι. Ειμαι καλά αλήθεια. Ειπε και με κοίταξε. Τι τρώς;
Αμαρρυλίς : Κάτι καραμέλες που βρήκα στο συρτάρι μου. Αλλα για να πω την αλήθεια δεν είναι τόσο γλυκές.. Και βρωμάνε κάπως. Λες να έχουν λήξει;
Αρης : Αποκλειεται οι καραμέλες δεν λήγουν. Είπε και με πλησίασε. Δωσε μου να δω. Μου πήρε το κουτί απο τα χέρια μου και έπιασε μια καραμέλα.
Αμαρρυλίς : Αρη; Εισαι καλα; Εσυ ασπρισες! Αναφωνησα.
Αρης : Που τα βρήκες αυτά! Αναφώνησε.
Αμαρρυλίς : Σου είπα στο δωμάτιο μου. Απάντησα αγχωμένη.
Αρης : Γαμωτο. Εβρισε τα πέταξε κάτω και με άρπαξε απο τα χέρια.
Αμαρρυλίς : Τι κάνεις; Φώναξα. Επιασε δυνατά τα μάγουλα μου και εκανε το στόμα μου να ανοίξει. Εβαλε βαθιά μεσα στο στόμα μου τα δάχτυλα του και μου πίεσε την κοιλιά.
Χτυπιομουν σαν αγρίμι και έκλαιγα απο το αίσθημα που μου είχε δημιουργήσει.
Αρης : Ξερασε γαμώτο! Φώναξε και ένιωσα τα δάχτυλα του ακόμη πιο βαθιά. Ανθή! Το παλτό και τα παππούτσια της Αμαρρυλίς φέρε και γρήγορα. Φώναξε.
Η καρδιά μου χτυπούσε σαν τρελή και ένιωσα το στομάχι μου να ανακατεύετε. Ενα δυνατό κύμα εμετού ανέβηκε με ταχύτητα απο το στομάχι μου στον λαιμό μου και έβγαλα οτι ειχα φάει εκείνη την ημέρα πάνω στο χέρι του. Με άφησε και έπεσα κάτω ενω συνέχισα να ξερνάω. Εκλαιγα και ξερνουσα στο πάτωμα. Ενιωθα ζαλισμένη και δεν μπορούσα να κάνω τίποτα γι αυτό.
Μπήκαν μεσα τρέχοντας τα παιδιά.
Αχιλλέας : Τι έγινε; Φώναξε.
Η Ανθή μπηκε τρέχοντας μέσα και του έφερε τα πράγματα μου. Ο Αρης δεν μίλησε και απλά τα πήρε και με πλησίασε.
Απόλλωνας : Αρη γιατί είσαι μέσα στον εμετό;
Αχιλλέας : Εσυ της το έκανες αυτό; Φώναξε και τον πλησίασε απειλητικά.
YOU ARE READING
Daddy I 2 || Lust Never Ends
Fantasy~Sex don't sleep when the lights are off~ Και να μαι πάλι εδώ, εδω όπου ολα ξεκίνησαν. Αραγε τι θα γίνει; Θα καταφέρω να ολοκληρώσω αυτό για το οποίο είμαι φτιαγμένη; Θα με αγαπάει ακόμη; Είμαι μεγαλύτερη απο το σώμα μου, ψυχροτερη απο την καρδιά...