Hakan Oppa

101 6 0
                                    

Alarmın yarak sesiyle kalktın. Bugün okulun ilk günüydü.

Herkesin sana hayran kalıp seni sikmek istemeleri gerekiyodu. Hemen üstünu giyindin

ugün okulun ilk günü olduğu icn cok abarti giyinmedin eyfel parfümünü sıktıktan sonra neon yeşili ruj surdun ve imamhatibine doğru yola ciktın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ugün okulun ilk günü olduğu icn cok abarti giyinmedin eyfel parfümünü sıktıktan sonra neon yeşili ruj surdun ve imamhatibine doğru yola ciktın.

Tarlabaşında sokaklarda yürürken 83929284. Sigaranı içiyodun. Cigerlerinin anası sikilmişti ama hawli olmak içn icmen gerekiyodu.

Am genekevin önüne geldiginde bi orozbucocu sna carptı.

Arabanı farı götüne girip 8492837km yuvarlanmıştin.

Hemen sinirle kalkım "naparsın be ananın amcıgı" diye bağırdın ama adam farı götüne girmis olan seni umursamadan gazı kökleyip seni orda birakti.

O piçi takmadan sürünerek okulun önüne geldin.

Kıçını sallayarak giderken merdivene takılıp ebenin amıni tersten görmüstün ama sikınti yoktu hemen merdiveni oraya koyani allana kavuşturduktan sonra 6-B ye girdin.

En arka en kösede otururken sınıfa bi yaksikli girdi. Hemen ismini sordun ve o da "Hakan" dedi.

Zaten sen hakan söyleyisini duyduğun icim bosalmıstın o yüzden hemen tuvalete koştun.

Neyse ki yaninda bu durumlar için sac kurutma makimesi taşiyordun.

Sinıfa girince senin yerine oturdugunu gördün ve ona kalk dediğinde yo dediğini duydun.

Hic bozuntuya vermeden üstüne oturdun. Sesinin hic çıkmadığını duydun.

Hayır 157 boy ve 67 kilo olmandan degil cok güzel olduğundandı.

O cok guzel kokuyodu peynirli çitos ve ayakkabı boyası gibi.

Tam o sırada hoca girdi ama ayağa kalkmadinız. Ders sırsında o HAKAN o kadar cok espiri yaptığı için gülmekten babaneni yedin.

En sonunda dayanamadın ve sınıftam eE sİkTiRiN gİdİn bEhh diyip çiktın.

Kantinde sigara icerken hakanın doğan diye bi lavukla zurna dürum yer gibi öpüstüğünü gördün.

Hemen aglayarak ordan uzaklaştın ama hakan peşinden geliyodu.

Kolunu sertce tuttu. Sen sesin kısık bir şekilde "b-birak yarramın başı a-acıyo" dedin. Hakan "hatun çok sarhostum sen zannettim. O sadece benim antrenman hocam" dedi.

Sonra dudağını süpürge gibi vakumladı.

Sen de hemen affettin.

Sana "gel bu akşam film izleriz ve belki smack down oynarız" dedi. Sen de hemen kabul ettin çünkü götü gurbetçi bavuluna benziyordu.

Yolda eve giderken hakanın elleri cok üşüdüğü için hemen elini tuttun. Yavaşca onun kulağına eğildin ve dedin ki "eller bu göt karpuz gibi maşallah" diyip götüne şaplağı gecirdin.

Bunu duyan hakan hemen bukalemun gibi renk degiştirdi. Eve dogru sürünmeye devam ettin çünkü hakan senin üstunden tırla gecmişti.

Eve vardıgınız anda hakan seni kucağına alıp "ya hak" diyip balkondan aşşağı fırlattı. Ona bikez daha asık olmuştun.

Senin 4728 tane kemiğin kırılmıştı ama o sana sigara dansı yaparak hepsini unutturmuştu.

Yanlıslıkla mutluluktan hakan seni çatur çutur sikmişti.

Mutlu son...

Vote atmayanın götüne ampul girsin inş <31

YAHSUHLU MAFYA KOCAM İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin