SKIP

243 21 0
                                    

*BEBERAPA MINGGU  KEMUDIAN

#JUNGKOOK PART

selepas saja kejadian itu,jungkook dan yg lain-lain pulang ke Negara masing..dorang nie hanya holiday 1minggu jer...xlama lagi graduet lah dorang tu...

Pengajian dorang ni hanya beberapa tahun saja, selepas itu graduetlah dorang...

@DORM

Waktu Malam yg sangat dingin..Di Dorm jungkook and the geng tersangatlah membosankan...

Jungkook stay ngan 4 member seumur dorang..dorm dorang ni besar and luas..maklumlah universiti kaya katakan...

Nama member yg sebilik dorang nie

Ialah:

1.takuya

2.xi chen

3.lee kwang

4.steven chow

Dorang  ni..perangai gila-gila skit...kecuali xi chen..

Di dorm hanya ada chen,lee kwang and jungkook jee..chen tgh buat assignment, lee kwang tgh tido manakala jungkook termenung diberanda melihat bintang2 dan bulan...

Jungkook mengingat kembali moment-momentnya bersama joy..kali pertama berjumpa time first school, mula bercinta hingga lah dorang tamat persekolahan mereka di high school...

"(Joy-ahh bogoshiepo),"ucapnya di dalam hati ..

Kali ini hatinya ditutup buat selama-lamanya untuk bercinta semula..di hatinya hanya seorang yg amat dia cintai iaitu joy...

Chen yg sdg membuat assignmeny sambil mendengar lagu di headfhonenya memerhatikan sahaja rakan sebiliknya...

Dia dapat mengagak yg si jungkook ni teringatkan mendiang joy yg dah pergi ...

Dia menghelakan nafas,dia menutup laptopnya dan menanggalkan headfhonenya lalu pergi keberanda..dia mengambil tempat disebelah jungkook...

"Malam yg indah bukan?,"ujar chen

Jungkook memandang chen seketika..

"Engkau rupanya,haha!!ya indah sangat,"balas jungkook memerhatikan bintang-bintang dan bulan yg bersinar itu...

"Aq tau kau teringat mendiang gf kau,"ujar chen

"Macam mne kau tau??,"tanya jungkook..'dia nie ada pancaindera ker??,daebak lah kau ni chen!,'pikir jungkook

"U know,situasi kau nikan sama macam aq,"

"Apa maksud kau??,"tanya jungkook keliru..

"Aq dulu pon pernah kehilangan orang yg aq cintai,"

"What?seriously??,"

"Yeahh!dia sebenarnya kemalangan jalan raya,time tu dia nak tlong sorang budak pompuan ni kat tgh jalan raya,dia tgk ada lori ni bawak laju and xnmpak bdk pompuan tu,dia tolak budak tu and....//tahan sedih// and...dia pulak yg...yg kene langgar,"ucap chen menahan sebak mengingati kembali semasa dia menyaksikan kekasihnya kene langgar oleh lori...

"//usap bahu chen// kita ni senasibkan,"

SKIP

IN CLASS

-bersambung

My Idiot HouseMate seasion 2Where stories live. Discover now