Jin mengajak hobaenya ke Taman Tema ...mereka hanya berdua jer..mereka memasuki hunter house..semasa perjalanan didalam hunter house tersebut,dia (jin) tidak tahu yg hobaenya itu seorang yg penakut seperti jhope dan jimin...dipertengahan jalan dalam hunter house..tiba-tiba hobaenya diterkejutkan oleh hantu cina yg berada tepat dihadapan mereka itu..
Lalu hobaenya menjerit dah memeluk jin dengan sangat erat...jeritan nya sangatlah kuat hingga menyebabkan gempa di hunter house...
Selepas saja keluar dari hunter house
Hobaenya sempat lagi melepaskan tangisan nya kerana ketakutan..Jin menghapuskan air mata hobaenya..
"Dahh..jangan nangis lagi nnti x comel,"ucap jin mengelap air mata hobaenya dengan kedua-dua ibu jarinya...
"Huhuhu T_T sya takutlah kat hantu -hantu tu..seramm,"ucap hobaenya..
"Dahh..jom gi makan dessert kat dessert hello kitty shop kat situ//tunding jari kat kedai tu//, "ujar Jin
"Ne,"balas hobaenya
IN DESSSERT HELLO KITTY SHOP
mereka berdua memesan kek coklat,milk shake dan cuppuchino ice
Hobaenya ddk ditempat ddk yg dpilihnya sambil menunggu Jin membawa pesanan...
Selang beberapa minit pesanan yg dipesan jin dan jin skali tiba...jin menghulurkan kek coklat dan milk shake kepada hobaenya..manakala jin mengambil kek coklat dan cuppuchino ice...
"Gomawoyo sunbaenim//smile//,"
"Ne,cheonmayo,"
Hobaenya meminum air milk shake yg dipesan oleh jin...kesan air itu tersisa di bibirnya yg pink gitu...jin tergelak sedikit...
"Wae..waeyo sunbaenim,"tanya hobaenya kehairanan
"Haha! Neo jinjja kiyopta,"
"Huh???//blurr//,"
Jin bangun lalu kiss lips hobaenya..mata hobaenya terbeliak mengalahkan mata dyo..
Hobaenya terkejut dengan perbuatan jin tadi...
Lepas 10 saat jin melepaskan bibirnya..lalu mengambil tisu untuk mengelap kesan milk itu...
"Nan...saranghanda,"ucap jin
"M..mworagu?//blurr//,"
Jin kiss lips hobaenya lagi..lalu melepaskan lips nya...
"Nan..saranghanda,"ucap jin lagi
"Jin..jinjjayo??,"tanya hobaenya yg ingin kepastian
Jin sekali lagi kiss lips hobaenya
"Nae..jinjja nan..saranghanda,I Luv You Park Mirae,"ucap jin
"Nan...nado saranghae jin sunbaenim,"balas hobaenya yg bernama Park MiRae
S
K
I
P
selepas saja makan..mereka pula jalan-jalan sambil berpegangan tangan ...mereka berdua asyik tersenyum malu kerana mengingati kejadian tadi...sungguhlah terharu+malu..kerana adegan itu dinonton free oleh manusia-manusia yg berada di kedai itu...
Jin memegang kedua tangan Mirae ..lalu kiss lips Mirae ntah yg keberapa kali...
"Yaa,mwoya??asal asyik kiss lips ni??,"tanya Mirae dengan nada yg xberpuas hati
"Sbb//dekat kan muka//your lips so sexy,i like it,"jawab jin dengan nada yg sangat menggoda ..
Jin pun kiss lips Mirae sekali lagi lalu memeluknya..
-bersambung
Hi,thanks kerana membaca..hehe..author tau part ni xberapa nak sweet ...btw sila tunggu part 7 okey!hope readers enjoy membaca
YOU ARE READING
My Idiot HouseMate seasion 2
Romancecast ofcoslah watak lama bts serah jr joy mark chorong (ada watak.misteri) kalau nak tau siapa watak.misteri tu bacalah story seasion 2 nie..