*author*
Yoona memeluk tubuhnya sambil menggelengkan kepalanya,melihat gelagat adiknya yg dikelilingi oleh para gadis.
Dia mengaku yg adik lelakinya itu sangat tampan&cool gitu,kalah model n artis terkacak korea,adiknya ini pernah menjadi ulzzang,disebabkan.die ni mhu menumpukan pada pelajaran, dia pun berhenti menjadu ulZzang.
Itulah sebab kenapa setiap hari die dikelilingi oleh para gadis.
*jungkook prov*
Aq masih lagi drive kereta,tiba-tiba aq teringatkan gadis yg aq jumpa ditanah perkuburan itu.
Aq xtahu kenapa,sejak aq mula jumpa dia aq teringatkan joy,masa aq pandang die hati aq berdegup kencang.
Aq nak sangat jumpa dia lagi,rindu pulak..
Apa yg aq pikirkan ni??rindu die??knapa aq mesti rindu dia??aq bukannya kenal die pon.
*author*
Luhan memasukkan.bagasi²nya kedalam bonet kereta.Yoona pula telah berada didalam kereta,die sebenarnya nak tolong luhan,tapi disebabkan die ni mengandung dan luhan pun melarangnya,terpaksalah die menunggu didalam kereta.
Adik lelaki yoona pula menolong luhan memasuki barang-barang kedalam bonet.
Selpas itu,adiknya &luhan pon memasuki perut kereta.
Adik yoona menjadi pemandu,manakala luhan &yoona berada di belakang.
"Nuna,nanti saeng ngan kawan² saeng nak buat sleep party kat villa kita yg kat pulau jeju tu,nuna ngan hyung nak join sekali tak??,"
"Hmm...boleh jugak,bolehlah kita buat BBQ nanti,"balas yoona
"Haah,betol tu,bile nak kesana??,"
Tanya luhan"Malam ni,"balas adik yoona.
Sesampai saja dihalaman rumah,adik yoona mengambil fonnya didalam poket seluar lalu menekan sesuatu...
*jungkook*
Di dalam perjalanan,aduihh...penatnya drive,bilelah si ahli nujum tu nak kakao aq,xkanlah nak pusing-pusinh jalan yg sama,aq dah lah pening dah ni,adoiyai~~
Ktalk!
Yeahh!die dah bagi pon!Lee kwang-[oiii,nnti kkk aq n husband die join sekali,kita buat partu tu kat villalah,ni alamatnya 35******************]
Jungkook-[okk,aq skarang]
Lee kwang-[tpi kitaorang nak datang malam,ko gi rumah aqlah,ni alamatnya 13***************]
Jungkook-[ok,]
Lepas jer dapat alamat sekor ni,terus aq meluncur pergi kerumahnya.Hari yg sungguhlah memenatkan.
Lapoorr~~ T-T
Bilelah nak sampai rumah si lee kwang ni?!!aq nak makan,huhuhu~~ T-T
Beberapa jam kemudian...
Yeahh!dah sampai pon!...
Aku memarking kereta dihadapan rumah lee kwang.lalu mengambil beg yg berisi pakaian dan keluar dari perut kereta.
Aku menekan lonceng rumahnya dann...
"*pintu dibuka* jeon jungkookie!*hug jungkook*,"
"Chennn!!!*back hug*,"
"*break hug*marilah masuk,"jemput chen lagak seperti 'rumah ini aq yg punyaaa!!'
Dah orang suruh masuk,aq pon masuklah.
Masuk-masuk jer rumah lee kwang,eh-eh terjumpa si Xi Luhan..
"Hyung,"panggilku dengab suara yg sangat merdu :3 .
"Jungkookie?!*hug kookie*,wah*break hug* makin kacak kau ni,"puji luhan hyung..
' ho-ho-ho,aq mmg sentiasa hensem,cute dan lagi menawan,hihi~ :3 '
"Neodo hyung,macam muka-muka bakal jadi bapak jer hyung ni,"
Seriusly muka luhan.hyung ni mmg macam muka bakal bapak!
"Mmg pon,hyung bakal jadi bapak,"balas luhan.hyung.
"*shock ala pocong* mwo?!jinjjayo??,bile hyung kawin??dengan siape??,"tanya aq.
"Hei,kamu ni jungkook,hyung dah lama kawinlah,serah xbgi tahu ker,kitaorang bertiga pernah berjumpa kat mall market?,"
Isy,serah ni..aq cepok gak karang,bukannya nak bagitahu aku,kurang asam girl betol ko ni serah.
"Ouhh,die xbgitahu pon,sbb mungkin time tu jungkook xder,hehe *garu tengkok yg xterase gatal*,"
"Ouhh,die lupa kot,"
"Eh² tetamu kita dah sampai,mesti penatkan,jomlah makan malam sekali,nuna ada masak lebih ni,"jemput kakak lee kwang a.k.a isteri kpada luhan hyung yg xku kenal.
"Kenalkan ini istri hyung im yoona namanya,"
"*bow* annyeonghaseyo nuna,nan jeon jungkook imnida,"
"Ne,annyeong panggil aje yoona nuna,"
"Ne yoona nuna,"
-tbc
Yeah!dah episode 20 tpi.blom nak the end lagi.hope enjoy baca story part ni.hihi...
YOU ARE READING
My Idiot HouseMate seasion 2
Romantizmcast ofcoslah watak lama bts serah jr joy mark chorong (ada watak.misteri) kalau nak tau siapa watak.misteri tu bacalah story seasion 2 nie..